۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۶۱۰۴۹۳
آیت‌الله دستغیب:

وحدت و همکاری آستان‌های مقدس سبب ارتقای معنوی در جامعه می‌شود

وحدت و همکاری آستان‌های مقدس سبب ارتقای معنوی در جامعه می‌شود
آیت الله دستغیب گفت: باید از اتحاد و انسجام بین متولیان به بهترین وجه به نفع مردم، تقویت بنیه عبادی و ارتقای سطح معنوی جامعه استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، اجلاسیه تولیت‌های حرم‌های مطهر و اعتاب مقدس ایرانی به میزبانی حرم شاهچراغ(ع) و با حضور تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع)، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.

آیت‌الله علی اصغر دستغیب تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی درباره اهداف تشکیل این اجلاسیه اظهار داشت: از آنجا که خاندان نبوت همگی نور واحد و نشات گرفته از نور خدواند هستند، انگیزه تشکیل این اجلاسیه هم این بوده که متولیان و خدمتگزاران این بقاع متبرکه در حکم واحد باشند.

وی با بیان اینکه وحدت و همکاری بین آستان‌های مقدس سازنده است، گفت: از آنجا که این بقاع متبرکه قبله امید و آرامش ارادتمندان و دوستداران خاندان نبوت بوده و خواهد بود، از اتحاد و انسجام بین متولیان به بهترین وجه می‌شود به نفع مردم، تقویت بنیه عبادی، شناساندن معارف اسلامی و ارتقای معنوی به بهترین وجه استفاده کرد.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی با اشاره به جایگاه حضرت شاهچراغ(ع) افزود: یکی از کرامت این امامزادگان در طول زمان تعهد نسبت به ولی امر زمانشان بوده است.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات