۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۶۱۰۵۰۶
دانلود همه تصاویر

همایش فعالان عفاف و حجاب

همایش فعالان عفاف و حجاب با سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری و سردار آقاخانی فرمانده نیروی انتظامی استان قم در سالن همایش‌های غدیر قم برگزار شد.
محمدعلی مریزاد
محمدعلی مریزاد
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
دلداده
Iran, Islamic Republic of
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۴
بخدا از این بی حرمتی های بد حجاب ها و بی حجاب ها خسته شدیم کاش میشد با این ها برخورد جدی و روشنی انجام می سد
2
0
طلبه
Iran, Islamic Republic of
۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱
معضلات اجتماعی و ناهنجاریهای فرهنگی زیادی دامن گیر کشور شده است. مساله تهاجم فرهنگی، حاشیه نشینی، کودکان کار، ناامیدی جوانان به آینده، افت علمی و تحصیلی و نرخ رشد جمعیت نیز ریشه در مسایل مختلفی دارد که باید با علت یابی مشکلات را برطرف کرد.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
احسنت
1
0
برزویی
Iran, Islamic Republic of
۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱
در برخورد با هنجارشکنان بی حجاب، اگر آقایان آمر و ناهی تذکر بدهند، خانمهای بی حجاب شروع میکنند به فحاشی و فیلمبرداری و مظلوم نمایی. آن آقا هم یا منفعل میشود یا اگر هر رفتاری انجام دهد چون یک طرف دعوا خانم است متهم است.
اگر خانمها تذکر بدهند طبیعتا عمدتا خانمهای چادری و محجبه تذکر میدهند طرف مقابل هم دعوا راه میاندازد و معرکه میگیرد و این زنان هم عمدتا محجوب به حیا هستند و سختشان است جلوی زن و مرد صدایشان بلند شود و با این و آن دعوا کنند. لذا ترجیح میدهند چیزی نگویند و حرمت خودشان حفظ شود.
اگر ماموران حکومتی وارد عمل شوند شروع میکنند به سر و صدا و مظلوم نمایی جلوی دیگران در مقابل حکومت و اینکه اینها به مردم فشار میآورند و همه در رنجند و فقط به حجاب گیر میدهند و امثالهم.
0
0