۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۴
کد خبر: ۶۱۰۵۴۵
امام جمعه بابلسر:

شمال کشور نباید منطقه امنی برای تاخت و تاز هنجارشکنان باشد

شمال کشور نباید منطقه امنی برای تاخت و تاز هنجارشکنان باشد
حجت الاسلام قلی پور گفت: حضور در مناطق گردشگری و توریستی نباید به بهانه‌ای برای بدحجابی و بی عفتی تبدیل شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به فرا رسیدن فصل تابستان و حضور گسترده مسافران و گردشگران در مناطق مختلف استان بر ضرورت جلوگیری از گسترش ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی در مناطق آسیب پذیر استان تأکید کرد.
 
وی با بیان این که حضور در مناطق گردشگری و توریستی استان نباید به بهانه‌ای برای بدحجابی و بی عفتی تبدیل شود، افزود: متأسفانه برخی هنجارشکنان، شمال کشور را به خلوتی برای بی عفتی و تاخت و تاز خود تبدیل کرده اند.
 
حجت الاسلام قلی پور بر ضرورت برخورد جدی و قانونی با هنجارشکنان اجتماعی در جامعه تأکید کرد و گفت: نباید بگذاریم اعمال خلاف قانون و دین یک عده موجب به خطر افتادن امنیت اجتماعی جامعه شود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امر به معروف و نهی از منکر باید به یک فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل شود، خاطرنشان کرد: حمایت از آمران به معروف موجب کاهش بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در جامعه خواهد شد.
 
امام جمعه بابلسر با تأکید براین که آمران به معروف امروز نیازمند حمایت قانونی و قضایی مناسبی هستند، بیان داشت: با حمایت قاطع از این افراد می‌توانیم شاهد آثار کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در جامعه باشیم.
 
حجت الاسلام قلی پور بر ضرورت تقویت برنامه‌های فرهنگی و دینی به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه تأکید کرد و گفت: در کنار برخورد‌های قانونی و قضایی با هنجارشکنان در جامعه، باید شاهد تدوین یک برنامه جامع در حوزه مسائل اجتماعی و فرهنگی باشیم.
 
استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود از برگزاری اجتماع عظیم ده هزار نفری مردم بابلسر در راستای مطالبه گری، گسترش و تقویت فرهنگ عفاف و حجاب در این شهرستان خبر داد و گفت: این اجتماع بیستم تیرماه در بابلسر برگزار خواهد شد.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت تلاش بیشتر مسؤولان در رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تأکید کرد و افزود: مسؤولان باید همه توان خود را در جهت رفع این مشکلات به کار گیرند تا بخشی از آلام مردم کاسته شود./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات