۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۶۱۰۵۵۳
آیت الله حیدری در گفت وگو با رسا:

انهدام پهپاد آمریکا توطئه القاکنندگان دوراهی جنگ و صلح را خنثی کرد

انهدام پهپاد آمریکا توطئه القاکنندگان دوراهی جنگ و صلح را خنثی کرد
نماینده خبرگان بابیان اینکه تجاوز به مرزهای ایران سرنوشتی جز سقوط ندارد، گفت: سرنگونی پهپاد آمریکا توسط سپاه توطئه القاکنندگان دوراهی جنگ و صلح را خنثی کرد.

آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط نیروی هوافضای سپاه مقتدر پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این موضوع پیام روشنی برای سردمداران آمریکا دارد  که ایران اسلامی در موضع اقتدار است.

وی ادامه داد: هر کسی بخواهد به هر وسیله ای از خطوط قرمز جمهوری اسلامی و مرزهای آن تجاوز کند، سالم به جایگاه اصلی خود برنخواهد گشت.

آیت الله حیدری با تأکید بر اینکه تجاوز به مرزهای ایران سرنوشتی جز سقوط ندارد، تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اقدام مقتدرانه خود این پیام را به همه جهان مخابره کرد که هر کشوری اعم از آمریکا و غیر آن بخواهد با دم شیر بازی کند، عاقبتی جز سقوط و سرنگونی نخواهد داشت.

نماینده مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران نشان داد که همه تهدیدات نظامی آمریکا پوشالی و فاقد ارزش و اعتبار است؛ امروز همه جهان می دانند که ایران اسلامی در موضع اقتدار قرار دارد و می تواند همه تجاوزات و تعدی ها علیه امنیت ملی خود را خنثی و نابود کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سرنگونی پهپاد آمریکا توسط نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توطئه های القاکنندگان دوراهی جنگ و صلح را خنثی کرد، عنوان کرد: کسانی که درصدد القای دوراهی جنگ و صلح هستند، یا از روی جهل و یا از روی عناد به این کار می پردازند، حال کسانی که جاهلانه دست به القای دوراهی جنگ و صلح می زنند، با اقدام مقتدرانه سپاه باید به خود آمده و دیگر از این سخنان بر زبان جاری نکنند، زیرا این اقدام نوعی اتمام حجت برایشان قلمداد می شود.

آیت الله حیدری با بیان اینکه ما در جریان برجام غیرقابل اعتماد بودن آمریکا را با همه وجود درک کرده ایم، تأکید کرد: پس از قضیه برجام همگان دریافتند که حق با رهبر معظم انقلاب است که فرمودند «مذاکره هیچ فایده ای ندارد»، بنابراین امروز نیز نباید عده ای به دنبال مذاکره و صلح با دشمن با القای ترس از جنگ باشند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: کسانی که از روی آگاهی و عناد درصدد القای دوراهی جنگ و صلح هستند را نمی توان با هیچ دلیل و برهانی قانع کرد، زیرا این افراد به غرب چشم دوخته اند و به هر طریقی می خواهند با آمریکا پای مذاکره بنشینند و توجهی به خوار و ذلیل شدن در برابر استکبار جهانی ندارند.

وی با اشاره به اینکه القاکنندگان دوراهی جنگ و صلح نسبت به عزت ملت ایران توجهی ندارند و می خواهند مردم را به ملتی خوار و ذلیل تبدیل کنند، تصریح کرد: امروز ملت ایران حقایق و ارزش های انقلابی را درک کرده اند و در مسیر انقلاب اسلامی از آمان های خود عقب نشینی نمی کنند./841/ت301/ق

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 9
حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
قرآن، تاریخ را به عنوان یک منبع شناخت عرضه می دارد.
0
0