۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۶۱۰۵۷۷
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

نیروهای مسلح ایران اسلامی هراسی از مقابله با دشمن ندارند

نیروهای مسلح ایران اسلامی هراسی از مقابله با دشمن ندارند
آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به شکار علنی پهپاد آمریکایی توسط سپاه، گفت: تحلیلگران ژاپنی اذعان داشتند که ایران غرور و اقتداری دارد که ما ژاپنی‌ها از دست داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه، با اشاره به فضاسازی‌های دشمن علیه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروهای مسلح ما بدون هیچ هراسی اقدامات لازم علیه دشمنان را انجام می‌دهند و این اقدامات را علنی می‌کنند به همین دلیل کسی نمی‌تواند به آنها برچسب و تهمت بزند.

امام جمعه اصفهان در ادامه خاطرنشان کرد: آمریکا مدعی بود که پهپاد آنها در آبهای بین المللی تردد داشته است، اما نیروهای مسلح ما با ارائه اسناد این ادعای آنها را رد کردند و ثابت شد به دلیل ورود پهپاد به مرزهای کشورمان آن را ساقط کرده‌اند و تأکید کردند هر متجاوزی که وارد مرزهای کشور ما شود به همین سرنوشت دچار خواهد شد.

وی با اشاره به صلح طلب بودن ایران و در عین مبارزه با استکبار و سازش ناپذیری در برابر زورگویان، تصریح کرد: شرایط امروز ما به جنگ خندق شباهت دارد، در جنگ خندق یهودیان و کفار که از محاصره مسلمانان خسته شده بودند پهلوانان خود را به میدان مبارزه فرستادند و امام علی(ع) در آن زمان که تمامیت اسلام در خطر بود بزرگترین پهلوان آنان را شکست داد. امام علی(ع) در آن مبارزه با اخلاص وارد میدان شدند و به پیروزی رسیدند. ما باید از ایشان درس استقامت و شجاعت و خودباوری در برابر دشمنان بگیریم.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه رهبر انقلاب در مواجهه با نخست وزیر ژاپن و پیامی که از سوی ترامپ آورده بود عزتمندانه رفتار کردند، اظهار کرد: تحلیلگران ژاپنی اذعان داشتند که ایران غرور و اقتداری دارد که ما ژاپنی‌ها از دست داده‌ایم و حسرت چنین اقتدار و غروری را می‌خوریم.

آیت الله طباطبایی نژاد ادامه داد: از دشمنان نباید هراس داشت بلکه با اتکا و توکل به خدا و اعتماد به نفس باید با آنها برخورد کرد، بی اعتنایی امام خامنه ای به پیام ترامپ تأثیر مهمی بر افکار عمومی جهان به ویژه کشور مهمی نظیر ژاپن با جمعیتی 120 میلیونی داشت و آنها را با یک رهبر مقتدر آشنا کرد./1304/پ202/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات