۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۶۱۰۵۸۹
امام جمعه دامغان:

ترغیب به مذاکره و تهدید به جنگ سیاست شکست خورده آمریکا دربرابر ایران است

ترغیب به مذاکره و تهدید به جنگ سیاست شکست خورده آمریکا دربرابر ایران است
امام جمعه دامغان گفت: ملت شجاع ایران با تدابیر حکیمانه رهبری مدبر راه مقاومت را برگزیده و ترغیب به مذاکره و تهدید به جنگ سیاست‌های شکست خورده آمریکا در برابر ما است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان در خطبه‌های وحدت بخش و دشمن شکن نماز جمعه این هفته دامغان که با حضور گسترده مردم دیندار این شهرستان در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد با بیان اینکه گام دوم انقلاب، مقاومت فعال در برابر استکبار جهانی است، اظهار داشت: مواضع صریح و قاطعانه رهبر معظم انقلاب در دیدار با نخست وزیر ژاپن پس از چهار دهه فشار و تهدید و تجاوز آمریکایی ها، صلابت اسلام و انقلاب را به همگان نشان داد.

امام جمعه دامغان خاطر نشان کرد: ایادی نظام سلطه همزمان با حضور نخست وزیر ژاپن در ایران دو نفتکش را در دریای عمان هدف قرار دادند تا این سفر و مناسبات منطقه را تحت الشعاع قرار دهند، اما رهبر مقتدر و حکیم انقلاب اسلامی با سخنان خود به گونه‌ای عمل کردند که تحلیلگر ژاپنی بگوید، این سفر و دیدار بیش از ۱۰۰ میلیون ژاپنی را با رهبر رشک برانگیز، مقتدر و نفوذناپذیر ایران در برابر آمریکا آشنا کرد.

وی با بیان اینکه پاسخ قاطع رهبر معظم انقلاب به میانجگری نخست وزیر ژاپن بین ایران و آمریکا و ترامپ را لایق دادن پیام و دریافت جواب ندانستن، جهان را تهت تأثیر خود قرار داد، اضافه کرد: ملت شجاع ایران با تدابیر حکیمانه رهبری مدبر باردیگر اعلام نمود که راه مقاومت را برگزیده و ترغیب به مذاکره و تهدید به جنگ سیاست‌های شکست خورده آمریکا در برابر ما است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینیان خاطر نشان کرد: آمریکای رو به افول امروز در برابر قدرت اطلاعاتی و عملیاتی جمهوری اسلامی ایران شکست خورده و همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب از زبان همه ملت ایران فرمودند ما در برابر تحریم‌ها و تهدید‌های آنان عزتمندانه ایستاده ایم و هراسی نداریم. /۹۷۷/پ203/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2
جواد رمضانیان
ارسال نظرات