۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۳
کد خبر: ۶۱۰۵۹۸
درخواست جهاد اسلامی فلسطین از رژیم آل خلیفه؛

پیام‌های راهپیمایی «زمین فروشی نیست» برای اشغالگران و اعراب

پیام‌های راهپیمایی «زمین فروشی نیست» برای اشغالگران و اعراب
جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد راهپیمایی بازگشت و شکست محاصره، دربرگیرنده پیام‌های متعددی برای اشغالگران و نظام‌‌ها و ملت‌های عربی است.

به گزارش خبرگزاری رسا، احمد المدلل به فلسطین  الیوم گفت مشارکت گسترده در راهپیمایی امروز بر پایبندی ملت فلسطین به ادامه راهپیمایی‌های بازگشت  تا تحقق اهدافی تاکید می‌کند که برای  تحقق آن تلاش می‌‌کنند و مهمترین آنها، شکستن محاصره تحمیلی بر نوار غزه از سال‌ها پیش است.

وی خاطر نشان کرد پیامی که راهپیمایی بازگشت امروز جمعه به همراه دارد، تاکید بر این حقیقت است که تمام توطئه‌ها علیه مسئله فلسطین از طریق ترامپ یا نتانیاهو یا رژیم‌‌های عربی که روابط خود را با اشغالگران عادی می‌کنند، هرگز اجرا نخواهد شد.

وی افزود کارگاه منامه که تلاش می کند جهت قطب نما را از مسئله محوری امت اسلام منحرف و آن را به یک مسئله انسانی معیشتی تبدیل کند،‌هرگز موفق نخواهد شد و ملت فلسطین هرگز برای دست برداشتن از ذره‌ای از حقوق خود رشوه قبول نخواهد کرد.

المدلل در ادامه گفت پیام دیگر راهپیمایی امروز به کسانی است که روابط خود را با اشغالگران عادی می‌کنند، مبنی بر اینکه بدون پایان اشغالگری اسرائیل و بازیابی کرامت عربی، هیچ امنیت و ثباتی در کشورهای عربی وجود نخواهد داشت و ملت فلسطین هرگز از یک ذره از خاک فلسطین چشم پوشی نخواهند کرد حتی اگر شرق و غرب عالم آنها را تنها بگذارند و رها کنند.

وی تاکید کرد عادی‌سازی روابط خنجری مسموم است که به دشمن در سرزمین فلسطین مشروعیت می‌بخشد و کارگاه اقتصادی که چند روز دیگر در بحرین برگزار خواهد شد، فصلی از فصول پیشبرد معامله قرنی  است که مسئله فلسطین را هدف قرار داده است.

این عضو مطرح جنبش جهاد اسلامی از رژیم حاکم بر بحرین خواست از برگزاری کنفرانسی که هدف از آن عادی سازی روابط وهمچنین حذف مسئله فلسطین است،‌انصراف دهد و مسیر خود را به حامی واقعی و پشتیبان ملت فلسطین تبدیل کند که از قداست امت دفاع می‌کند و سد مستحکمی در برابر طرح اسرائیلی است که تمام امت و عناصر عربی و اسلامی آن را هدف قرار داده است.

المدلل درباره آنچه لازم است در سطح فلسطینی و عربی انجام شود، اظهار داشت رهبری فلسطین(تشکیلات خودگردان) باید در مواضع خود به ویژه در خصوص مذاکرات با اشغالگران اسرائیلی بازنگری کند که شکست این مذاکرات در طول سال‌های گذشته اثبات شده است، توافق اسلو، راه را به روی ایالات متحده آمریکا گشود و مسیر را همراه کرد و به آن مشروعیت داد تا طرح های حذفی خود را که آخرین آن طرح معامله قرن است، به پیش ببرد.

وی افزود تجدید ساختار سازمان آزادیبخش فلسطین(ساف) و انجام گفت‌وگوهای فراگیر ملی و جدی برای دستیابی به توافق درباره راهبرد ملی یکپارچه برای مقابله با طرح معامله قرن و همچنین تدوین و تهیه طرح فلسطینی یکپارچه درباره مقاومت یک ضرورت است.

مردم تحت محاصره نوار  غزه امروز راهپیمایی بازگشت خود را با عنوان زمین (فلسطین)‌ فروشی نیست، در مناطق شرقی و در نزدیکی مناطق صهیونیست‌نشین برگزار می‌کنند./847/ب

منبع: تسنیم

ارسال نظرات