۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۶۱۰۶۲۹

چند خبر کوتاه از حوزه علمیه خواهران مازندران

چند خبر کوتاه از حوزه علمیه خواهران مازندران
مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) ساری مهم‌ترین هدف از برگزاری اردو‌های جهادی طلاب را توسعه و ترویج فرهنگی دینی و سازندگی دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، خانم طالب زاده، مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) ساری امروز در اردوی جهادی این مدرسه ضمن بیان جایگاه اردوی جهادی بیان کرد: کار جهادی برای رضای خدا است و اجابت فرمان حق در کمک به همنوع و از خودگذشتی، بزرگ‌ترین و مقدس‌ترین غنیمتی است که از این اردو‌ها برای انسان حاصل می‌شود.
 
وی افزود: تذکر و همیاری به یکدیگر در پیمودن مسیر رشد و کمک به سایرین برای ساختن فضای فرهنگی و مذهبی محیط نیز از جمله فوائد برگزاری اردو‌های جهادی است.
 
مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) ساری تصریح کرد: توسعه فرهنگ محرومیت زدایی در بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم منطقه از جمله رسالت‌های طلاب جهادگراست.
 
وی با بیان این که در پیشگاه خداوند نیت و توجه به کار اهمیت دارد نه پست و مقام و جایگاه‌های اعتباری دنیا، خاطرنشان کرد: بسیجی که بدون چشم داشت و منت در روستا‌ها خدمت می‌کند همیشه الگوی دیگران است.
 
مسؤول عقیدتی سپاه آمل:
روحانیت، علت بقاء انقلاب اسلامی است

مسؤول عقیدتی سپاه شهرستان آمل گفت: علت بقاء انقلاب اسلامی، روحانیت است؛ به همین خاطر برای انقلابی ماندن این قشر باید پایه‌های فکری طلاب تقویت شود.

سرهنگ یعقوبیان، مسؤول عقیدتی سپاه شهرستان آمل امروز در دیدار با طلاب دانش آموخته مدرسه علمیه فاطمه الزهراء (س) آمل بیان کرد: یکی از توصیه‌های رهبر معظم انقلاب به طلاب، مطالعه منشور روحانیت امام خمینی (ره) بوده که حاوی پیام‌هایی همچون استراتژی نظام جمهوری اسلامی، رسالت حوزه‌های علمیه و درس‌ها و عبرت‌های تاریخی است.
 
وی گفت: یکی از معجزات جمهوی اسلامی ایران این بود که امام خمینی (ره) به عنوان رهبر انقلاب، ۱۵ سال در کشور حضور نداشتند؛ اما با مدیریت صحیح و مقتدرانه خودشان، این انقلاب را به پیروزی رساندند.
 
مسؤول عقیدتی سپاه آمل، یکی از دغدغه‌های مهم امام خمینی (ره) را حوزه‌های علمیه دانست و گفت: اعتقاد امام راحل بر این بود که برای انقلابی ماندن روحانیت و نظام اسلامی، باید پایه‌های فکری طلاب با مطالعات تاریخی، تقویت شود.
 
یعقوبیان در پایان با اشاره به تلاش‌های دشمن در راستای تغییر سبک زندگی دینی و اسلامی مردم ایران، خاطر نشان کرد: دشمن نهایت تلاش خود را به کار گرفته تا با ترویج فرهنگ مبتذل غربی، فرهنگ ناب ایرانی را استحاله کند که یکی از ابزار‌های آن ماهواره است که مانند یک گنداب فساد، خانواده‌ها را اسیر خود ساخته و باید با آن مبارزه کرد./950/ت303/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات