۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۶۱۰۶۴۳
حجت الاسلام مهدوی خبر داد؛

برپایی ۱۲۰ پایگاه اوقات فراغت در استان لرستان

برپایی ۱۲۰ پایگاه اوقات فراغت در استان لرستان
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از برپایی ۱۲۰ پایگاه اوقات فراغت در استان خبر داد و گفت: برنامه‌های اوقات فراغت با محوریت روحانیت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، ظهر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت در استان اشاره کرد و گفت: برنامه های مختلف فرهنگی، دینی، اجتماعی و تربیتی در 120 پایگاه اوقات فراغت تابستانی در استان اجرا می شود.

وی از حضور روحانیت و مبلغان در پایگاه های اوقات فراغت خبر داد و افزود: روحانیان بومی و غیر بومی و ائمه جماعات مسؤولیت را در پایگاه های اوقات فراغت بر عهده می گیرند و در کنار مبلغان بومی استان 20 مبلغ غیر بومی استان قم نیز در پایگاه های اوقات فراغت فعالیت دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان عنوان کرد: در مناطق سیل زده نیز پایگاه های اوقات فراغت دایر می شود و در این مناطق اجرای برنامه ها در حوزه کودکان، نوجوانان، جوانان و زنان را به صورت تخصصی در این مناطق خواهیم داشت.

وی برگزاری گفتمان های دینی را از دیگر فعالیت های مهم تبلیغات اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: ۵۰ گفتمان دانشگاهی با حضور دو هزار و ۴۰۰ نفر برگزار شده است.

حجت الاسلام مهدوی خاطرنشان کرد: گفتمان‌های دانش آموزی نیز در ۷۳ مدرسه استان با حضور ۱۴ هزار و ۸۰۰ نفر در ۲۹۶ جلسه برگزار شده است.

حضور سه هزار و 800 روحانی در مناطق سیل زده لرستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان یادآور شد: پس از امدادرسانی و پاکسازی مناطق سیل زده از سوی گروه های جهادی و روحانیت، در ماه مبارک رمضان نیز سه هزار و ۸۰۰ نفر در قالب ۸۰ گروه در مناطق سیل زده حضور یافتند و فعالیت داشتند./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات