۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۶۱۰۷۶۶
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران:

اقتدار نظامی ایران موجب تحقیر آمریکا در جهان شد

اقتدار نظامی ایران موجب تحقیر آمریکا در جهان شد
حجت الاسلام صادقی گفت: اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه دفاعی و نظامی موجب عقب نشینی و تحقیر آمریکا در جهان شده است.
حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به سرنگونی پهپاد آمریکایی از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: این اقدام مقتدرانه فرزندان ایران اسلامی پاسخ آشکاری به تهدید‌ها و یاوه گویی‌های مقامات آمریکایی بود.
 
وی افزود: نیرو‌های مسلح کشورمان با این اقدام خود ضمن بیان اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران، به آمریکایی‌ها فهماندند که در دفاع از میهن اسلامی هیچ خط و مرزی وجود ندارد.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکایی‌ها اگر کوچکترین خطایی از آن‌ها سر بزند با پاسخ قاطع نیرو‌های مسلح کشورمان مواجه خواهند شد، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها باید مراقب رفتار خود در منطقه باشند، چون همه گزینه‌ها برای دفاع از تمامیت ارضی کشورمان روی میز قرار دارد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران موجب تحیر بسیاری از کشور‌های منطقه و جهان شده است، تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرنده جاسوسی را شکار کرده که به گفته تحلیل گران و متخصصان نظامی غرب جزء گران‌ترین و مجهزترین پهپاد‌های جاسوسی جهان شناخته شده است.
 
حجت الاسلام صادقی با بیان این که آمریکایی‌ها باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران همانند برخی کشور‌های منطقه نیست که آن‌ها بخواهند به راحتی در آن جولان دهند و به آن لشکرکشی کنند، بیان داشت: فرزندان رشید ملت ایران در نیرو‌های مسلح برای مقابله با هر تهدیدی در آمادگی کامل قرار دارند.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که جمهوری اسلامی ایران با قدرت در برابر دشمنی‌های آمریکا و سایر همپیمانانش خواهد ایستاد، خاطرنشان کرد: مقامات آمریکایی از همان سال‌های نخست پیروزی انقلاب دشمنی و عداوت خود را با ملت ایران آشکار کردند و این دشمنی تا به امروز همچنان ادامه دارد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکایی‌ها می‌خواهند با فشار اقتصادی و تهدید نظامی ایران اسلامی را به پای میز مذاکره بکشانند، تصریح کرد: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه با چنین کشور فریبکار و مستکبری مذاکره نخواهد کرد.
 
حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که بسیاری از کشور‌های جهان امروز به اقتدار نظامی ایران اسلامی پی برده اند، خاطرنشان کرد: همین اقتدار در عرصه دفاعی و نظامی موجب عقب نشینی و تحقیر دشمنان در برابر ملت ایران شده است./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات