۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۶۱۰۷۷۷
ویژه طلاب خواهر؛

۳ دوره تربیت مربی خانواده در سال ۹۷ برگزار شد

۳ دوره تربیت مربی خانواده در سال ۹۷ برگزار شد
سرپرست اداره آموزش‌های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان از برگزاری ۳ دوره تربیت مربی خانواده ویژه خواهران در سال ۹۷ خبر داد.
حجت الاسلام محمد آل مبارک، سرپرست اداره آموزش‌های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه در دین مبین اسلام مقوله خانواده یکی از موضوعات بسیار مهم است، اظهار داشت: دشمنان از طریق فعالیت‌های رسانه‌ای و شبکه‌ای به دنبال ایجاد شکاف و از هم گستگی خانواده در جوامع اسلامی هستند.

سرپرست اداره آموزش‌های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان با تأکید بر مقابله با توطئه‌های دشمنان و ایجاد وحدت در میان خانواده ها، از برگزاری ۳ دوره تربیت مربی ویژه طلاب خواهر در استان خوزستان خبر داد و گفت: با هدف بررسی آسیب‌های موجود در خانواده و برطرف کردن این آسیب‌ها ۳ دوره در شهر‌های اهواز، ایذه و شوشتر ویژه طلاب خواهر در سال ۹۷ برگزار شد.

حجت الاسلام آل مبارک با بیان اینکه دوره‌ها در ۱۷ هفته آموزشی برگزار شد، خاطرنشان کرد: در هر دوره ۳۵ طلبه خواهر حضور داشتند که در کل ۱۰۵ نفر در این دوره شرکت کردند و تنها فصل خانواده و رسانه از این دوره‌ها باقی مانده است.

سرپرست اداره آموزش‌های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به برگزاری این دوره در شهرستان ایذه، بیان داشت: این دوره از بهمن ماه ۹۶ آغاز و در بهمن ماه ۹۷ به پایان رسید که ۱۵ نفر از شرکت کنندگان در این دوره در زمینه تبلیغ با موضوع خانواده در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به سرفصل‌های این دوره ها، بیان داشت: مفاهیم روانشناسی، خانواده در اسلام، تربیت فرزند، مهارت‌های زندگی و زناشویی، اصول و فنون مشاوره و خانوده و رسانه از جمله موضوعاتی بود که در این دوره‌ها مورد بحث قرار گرفت./۹۴۵۴/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات