۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۶۱۰۷۸۰
امام جمعه پلدختر:

برنامه های اوقات فراغت بستر رشد و شکوفایی مباحث فرهنگی است

برنامه های اوقات فراغت بستر رشد و شکوفایی مباحث فرهنگی است
امام جمعه پلدختر با اشاره به اجرای طرح اوقات فراغت، گفت: اجرای برنامه های غنی سازی اوقات فراغت بستر رشد مباحث فرهنگی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدمحسن موسوی، امام جمعه پلدختر، ظهر امروز در مراسم افتتاحیه طرح ملی اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد در این شهرستان گفت: برگزاری مراسم کشوری طرح غنی سازی اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری در شهرستان پلدختر اقدامی مؤثر و قابل توجه است.

وی افزود: مسجد و کانون های فرهنگی هنری در بعد دینی، سیاسی فرهنگی و هنری و اعتقادی خدمات شایانی برای جامعه داشته است.

امام جمعه پلدختر به فرموده امام راحل در سنگر نامیدن مسجد اشاره کرد و عنوان داشت: شهدا و بزرگان ما از مساجد و برای خدمت به مردم تلاش کردند.

وی خاطرنشان کرد: کلام نورانی رهبر فرزانه انقلاب برای ما سرمشق است که فرمودند، سفارش می کنم کانون های فرهنگی هنری مساجد را فراموش نکنید و این مسأله نشانه اهمیت کانون های مساجد است و مسؤولان باید نسبت به فرموده های رهبری و تحقق آن ادای احترام کنند.

حجت الاسلام موسوی با یادآوری به وقوع سیل در 12 فروردین در شهرستان پلدختر گفت: این سیل خسارت های زیادی داشته است و خدمات مردمی، مسئولان، خیران و گروه های جهادی در امدادرسانی به سیل زدگان جای تجلیل دارد.

وی اظهار داشت: برنامه ریزی به عمل آمده در مناطق سیل زده بسترساز تقویت روحیه امید و نشاط در بین سیل زدگان خواهد شد.

امام جمعه پلدختر بیان داشت: دهه کرامت فرصت تقویت فرهنگ ولایت محوری و نهادینه سازی سبک زندگی رضوی است و اجرای برنامه های طرح غنی سازی اوقات فراغت بستر رشد و شکوفایی مباحث فرهنگی در این شهرستان است./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات