۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۶۱۰۷۹۹
نماینده ولی فقیه در لرستان:

توجه به تربیت دینی راه مقابله و مبارزه با مواد مخدر است

توجه به تربیت دینی راه مقابله و مبارزه با مواد مخدر است
نماینده ولی فقیه در لرستان مواد مخدر را ریشه همه آسیب های اجتماعی عنوان کرد و گفت: تربیت دینی راه مقابله و مبارزه با مواد مخدر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در دیدار اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان گفت: به برکت انقلاب اسلامی می توانیم ادعا کنیم که در مبارزه با مواد مخدر ایران پرچم دار است.

وی مواد مخدر را ابزار استعمار عنوان کرد و افزود: امروز نگاه استعمار گران و غربی ها به این است که از مواد مخدر برای تهاجم فرهنگی، جنگ نرم و از بین بردن نیروی کار استفاده کنند.

مواد مخدر ریشه همه مشکلات و آسیب ها است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی عنوان کرد: از راه های از بین بردن نیروی کار مبتلا کردن به مواد مخدر است، ریشه اغلب طلاق ها مواد مخدر است، مسأله مواد مخدر ضرر فردی، اجتماعی، خانوادگی، قتل و دزدی را در پی دارد، باید گفت مواد مخدر ریشه همه مشکلات و آسیب ها است.

وی مواد مخدر را در رأس آسیب های اجتماعی خواند و ادامه داد: مواد مخدر پدیده ای شوم و خانمان سوز بوده ضرر مالی، جسمی و متلاشی شدن نظام خانواده از دیگر آسیب های مواد مخدر است.

نماینده ولی فقیه در لرستان بر لزوم پیشگیری از مصرف مواد مخدر تأکید کرد و گفت: در این زمینه توجه به تربیت دینی مهم است، فضای خانواده باید فضایی دینی شود.

وی اظهار داشت: مواد مخدر یک گیاه هرزه بوده و در جایی که تربیت دینی وجود ندارد، رشد می کند و اگر خانواده ها و پدر و مادر اختلافات و تنش ها را کم کنند، رفتار اسلامی در خانواده حاکم باشد در امر پیشگیری از مصرف مواد مخدر موفق خواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی از عملکرد شورای مبارزه با مواد مخدر انتقاد کرد و گفت: در هفته مبارزه با مواد مخدر در رسانه ها و فضای مجازی فعالیتی صورت نگرفته و از فضای مجازی استفاده نمی شود.

امام جمعه خرم آباد اظهار داشت: مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با وارد کنندگان مواد و شبکه توزیع مواد مخدر است و مصرف کننده در مرحله آخر قرار دارد، مقابله و مبارزه با مواد مخدر باید در سطح ملی مورد توجه قرار گیرد./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات