۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۶۱۰۸۰۰
حجت الاسلام پژمانفر:

رییس جمهور به ساقط کنندگان پهپاد آمریکایی مدال شجاعت بدهد

رییس جمهور به ساقط کنندگان پهپاد آمریکایی مدال شجاعت بدهد
نماینده مجلس با بیان اینکه رییس جمهور به ساقط کنندگان پهپاد آمریکایی مدال شجاعت بدهد، گفت: اسقاط پهپاد آمریکایی نشانگر عظمت کشور اسلامی‌مان است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: از تلاش نیروهای نظامی در ارتباط با سقوط پهپاد فوق پیشرفته آمریکا تشکر می‌کنم.

وی افزود: سقوط پهپاد آمریکایی با سامانه موشکی سوم خرداد انجام شد و البته توانمندی موشکی ۱۵ خرداد و بالاتر از آن را هم داریم. 

نماینده مردم مشهد در مجلس تصریح کرد: از رئیس‌جمهور می‌خواهم در ارتباط با دفاع جانانه‌ای که این عزیزان انجام دادند مدال شجاعت بدهد تا این موضوع در کشور همچنان در حال بررسی است که این امر نشان‌دهنده عظمت کشور اسلامی‌مان است.

وی خاطرنشان کرد:‌ ماه‌های متمادی است که شورای عالی اداری تشکیل نشده است ؛ در حالی که دولت می‌توانست این اختیار را به استان‌ها تفویض کند. 

پژمان‌فر گفت:‌ موضوعات مختلفی در استان‌‌ها در انتظار تعیین تکلیف هستند مانند واگذاری خدمات تلفن ثابت و سیار و بسیاری از نکات دیگر در حالی که این شورا می‌توانست این کار را انجام دهد. /841/د102/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات