۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۶۱۰۸۱۱

تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید مرکز اسلامی انگلیس

تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید مرکز اسلامی انگلیس
مراسم تودیع حجت‌الاسلام محمدعلی شمالی و معارفه حجت‌الاسلام والمسلمین سید هاشم موسوی به عنوان رؤسای قدیم و جدید مرکز اسلامی انگلیس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، مراسم تودیع و معارفه رییس مرکز اسلامی لندن روز پنجشنبه، ۳۰ خرداد با حضور مسلمانان، علمای ساکن انگلیس و گروه‌هایی از ملیت‌های مختلف برگزار شد و نمایندگانی از اقشار مختلف به زبان‌های انگلیسی، عربی و فارسی درباره خدمات، نوآوری‌ها و شخصیت علمی و دینی حجت‌الاسلام شمالی سخنرانی کردند.

در این مراسم حجت الاسلام شمالی در سخنان خداحافظی‌اش بر این نکته تاکید کرد که در پذیرفتن مسؤولیت مرکز اسلامی همواره نیت قربة الی الله داشته و بدون چشمداشت، این وظیفه را قبول کرده است. وی توضیح داد با این حال از آنجایی که خداوند نه تنها شاکر، بلکه شکور است، توفیقات بسیاری به من عطا کرد. وی گفت اگر کاری را ولو کوچک برای خدا انجام دهیم، او با بالاترین توفیقات و برکات از کار ما تقدیر می‌کند.

وی با اشاره به سختی‌های دوران کاری و فشار روحی و جسمی در برخی از دوره‌های فعالیت که به قول وی حتی گاه به ۱۵ دقیقه خواب در شبانه روز می‌رسید به شرکت‌کنندگان گفت در کنار همه انگیزه‌هایی که برای کمک و همکاری با حجت‌الاسلام موسوی دارند، به شخصه از همه می‌خواهم که به کمک وی بشتابید. وی در پایان با اشاره به تاریخ ۲۰ ساله مرکز اسلامی انگلیس در لندن از کارکنان این مرکز که در تمام ۳۶۵ روز سال و بدون تعطیلی فعالیت می‌کنند، قدردانی کرد./847/ب

ارسال نظرات