۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۶۱۰۸۴۵
دبیر جامعه روحانیت کاشان:

آنچه برای ایران مصونیت می‌آورد اقتدار نظامی است

آنچه برای ایران مصونیت می‌آورد اقتدار نظامی است
حجت الاسلام شاه فضل با اشاره به اینکه ایران با کمترین هزینه نظامی به عنوان قدرت برتر منطقه مطرح است، گفت: آنچه برای ایران مصونیت می‌آورد شجاعت و اقتدار نظامی ایران است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام علیرضا شاه فضل یکشنبه شب در جلسه تفسیر قرآن که در مسجد جامع مسکن مهر برگزار شد در تفسیر آیه ۲۶ سوره انبیاء، گفت: پدر و مادر، فرزند، معلم و همسایه خوب از جمله شفاعت کنندگان در قیامت هستند.

وی افزود: در حالیکه وهابیت شفاعت را رد کرده و آن را پارتی بازی می‌داند و معتقد است کسی که سراغ واسطه می‌رود و سراغ خدا نمی‌رود شرک است، خود به سراغ غیر خدا یعنی آمریکا رفته و از آن‌ها کمک می‌خواهد و آن را شرک نمی‌داند، اما گفتن یا اباعبدالله اشفعی لنا عندالله را شرک می‌داند.

حجت الاسلام شاه فضل گفت: وهابیت دست به دامان آمریکا و انگلیس و اسرائیل که همه دارایی آن‌ها را غارت می‌کند و آنها را گاو شیرده معرفی می‌کند و شیر آن‌ها را مي دوشد مي رود آن را شرك نمي داند. 

وی یادآور شد: هدف قراردادن پهپاد آمریکا از سوی ایران ترامپ را گیج و مبهوت کرده و هنوز سرنگونی پهباد آمريكايي را باور نکرده و پی به قدرت ملت ایران که متکی به اهل بیت (ع) است نبرده است در حالیکه ایران با وجود اینکه می‌توانست یک هواپیمای دیگر جاسوسی آمریکا را با ۳۶ سرنشین هدف قرار دهد، اما این کار را نکرد.

دبير جامعه روحانيت كاشان با اشاره به اینکه ایران با کمترین هزینه نظامی امروز به عنوان قدرت برتر منطقه مطرح است، اظهار داشت: آنچه برای ایران مصونیت می‌آورد شجاعت و اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام شاه فضل حضور ناو‌های آمریکایی را در خلیج فارس برای ایران بی اهمیت دانست و گفت: ملت شجاع ایران از حضور ناو‌های آمریکایی در خلیج فارس و نیرو‌های آمریکایی در منطقه هیچ هراسی ندارند و در مقابله با آن‌ها با اقتدار ایستاده است.

دبیر جامعه روحانیت کاشان ابراز کرد: تمام تهدید‌های آمریکا علیه ایران بلوف است و تنها برای برخی ترسوها که حل مشکلات کشور را به مذاکره با آمریکا گره زده بودند کاربرد دارد و اینها کسانی هستند که امروز در روابط خارجی ایران هیچ نقشی ندارند./۱۳۰۷/پ310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 6
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات