۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۶۱۰۸۴۶
امام جمعه ارزوییه:

رسیدگی به امور مردم وظیفه اصلی دولت است

رسیدگی به امور مردم وظیفه اصلی دولت است
حجت الاسلام نصرالله پور با اشاره به وظایف دولت در کشور، گفت: مسؤولی امروزه می‌تواند جوابگوی مردم باشد که اولویت اول زندگی خود را رسیدگی به کار‌های مردم قرار دهد.
حجت الاسلام نصرالله پور امام جمعه ارزوییه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با این که بیت المال برای مردم بوده نه مسؤولان، گفت: رسیدگی به امور مردم از مهمترین وظایف دولت شمرده می‌شود.
 
استاد حوزه علمیه ارزوییه با اشاره به این که قوه قضاییه به سرعت باید اموال مسؤولان دولتی را بررسی کند و این قانون از کجا آورده اید را انجام دهد، اظهار داشت: بعضی از مسؤولان با خوردن حق مردم به فکر منافع خود هستند.
 
وی ابراز کرد: مسؤولی که تا قبل در خانه اجاره‌ای زندگی می‌کرد و الان در خانه‌های پر تجمل در بالاشهر تهران زندگی می‌کند باید پرسید این اموال را از کجا آورده است.
 
امام جمعه ارزوییه با تأکید بر این که باید انقلابی زندگی کنیم و زندگی بدون تجملات داشته باشیم، خاطرنشان کرد: مسؤولی امروزه می‌تواند جوابگوی مردم باشد که اولویت اول زندگی خود را رسیدگی به کار‌های مردم قرار دهد.
 
حجت الاسلام نصرالله پور با بیان این که چرا وزیری در مجلس با صراحت کامل می‌گوید من چند میلیارد ثروت دارم، اظهار داشت: قوه قضاییه باید به سرعت اموال مسؤولان را بررسی کند و باید بررسی شود که چهارهزار آقازاده مسؤولان با پول چه کسی در اروپا درس می‌خوانند.
 
وی در پایان تصریح کرد: کلمه آقازاده باید از ادبیات سیاسی کشور محو شود، زیرا متاسفانه بعضی از آقازاده‌ها از کار‌های پدارن خود سوء استفاده می‌کنند./۹۷۰۷/ت310/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات