۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۶۱۰۸۶۵
معاون آموزش حوزه علمیه ایلام:

نقش حوزه در جنگ فرهنگی بسیار حیاتی است

نقش حوزه در جنگ فرهنگی بسیار حیاتی است
معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام گفت: حوزه علمیه به عنوان یکی از دو بال فرهنگی و تربیتی کشور باید با برنامه ریزی هدفمند نقشه های دشمنان در جنگ فرهنگی را خنثی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام مهدی تقوایی، معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام، امروز در جمع طلاب مدرسه صاحب الزمان(عج) شهر ایلام اظهار داشت: تهدید و اعمال تحریم و دعوت به مذاکره تنها بیانگر نفاق رییس جمهور آمریکا است.

وی افزود: ملت بزرگ ایران با مقاومت در مقابل زورگویی های رژیم آمریکا و استکبار جهانی اقتدار و عزت و استقلال خود را بار دیگر به رخ جهانیان کشید.

حجت الاسلام تقوایی خاطر نشان کرد: شکار پهپاد فوق پیشرفته آمریکایی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خود برگ زرینی دیگر از اقتدار و قدرت دفاعی نظام اسلامی بود.

معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام عنوان داشت: انهدام این پهپاد و نیز جواب رد و محکم و قاطع مقام معظم رهبری به نخست وزیر ژاپن مبنی بر مذاکره با آمریکا دو تو دهنی محکم به نظام سلطه بود.

وی ادامه داد: اینکه ادعای مذاکره می کنند و نیز ملت ایران را تحریم، تهدید و تروریست می خوانند خود نشان دهنده رفتار دوگانه و غیر قابل اعتماد آمریکا است.

این مدرس حوزه بیان داشت: امروزه نظام سلطه به خوبی می داند که جنگ سخت با ایران اسلامی خسارتی زیانبار و غیر قابل پیش بینی برای آنها خواهد بود لذا آنها با جنگ اقتصادی و فرهنگی قصد ضربه زدن به این درخت تنومند که حاصل خون هزاران شهید است را دارند.

حجت الاسلام تقوایی ابراز کرد: حوزه علمیه به عنوان یکی از دو بال فرهنگی و تربیتی کشور باید با برنامه ریزی دقیق و هدفمند نقشه های دشمنان در جنگ فرهنگی را خنثی کند.

وی اضافه کرد: نقش حوزه امروزه بسیار حیاتی تر از گذشته بوده چرا که دشمنان می دانند روحانیت سربازان دین بوده و تا آخرین قطره خون خود در راه دین و نظام اسلامی خواهند ایستاد به همین خاطر قصد دارند بین حوزه و مردم شکاف ایجاد کرده و مردم را نسبت به روحانیان بدبین کنند.

حجت الاسلام تقوایی در پایان گفت: یکی از ظرفیت هایی که طلاب و روحانیان باید از آن غافل نشوند فضای مجازی بوده که ما در تلاش هستیم تا با برگزاری کلاس های آموزش سواد رسانه روحانیان را آماده ورود به این عرصه که بسیار مهم کنیم./879/پ310/ب1

جلال وحید نیا
ارسال نظرات