۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۶۱۰۸۶۸
کنفرانس غزه:

نشست منامه در نتیجه خیانت سران عرب برگزار می‌شود

نشست منامه در نتیجه خیانت سران عرب برگزار می‌شود
محمود الزهار از رهبران حماس در کنفرانس غزه تأکید کرد که نشست منامه در نتیجه خیانت برخی از سران عرب برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، طی کنفرانسی در نوار غزه در مورد خطرات کارگاه منامه و پیشبرد معامله قرن برگزار شد، این طرح به رشوه‌ای مالی برای پایان دادن به آرمان فلسطین عنوان شد.

نمایندگان و رهبران گروه‌های فلسطینی و شخصیت های دانشگاهی و سایر عناصر شرکت کننده در این کنفرانس از کشورهای عربی و اسلامی تاکید کردند که کنفرانس بحرین یکی از حلقه‌های معامله قرن به شمار می‌رود.

آنان تمام توطئه‌های صورت گرفته برای حذف حقوق فلسطینیان را رد کرده و از پارلمان های عربی و اسلامی خواستند تا موضع قاطعانه ای در حمایت از آرمان فلسطین اتخاذ کنند.

شرکت کنندگان در این اجلاس که آن را فراکسیون تغییر و اصلاح پارلمانی وابسته به جنبش حماس تحت عنوان «خطرات کارگاه منامه و موضوع فلسطین» برگزار کرده بود، تأکید کردند که این کارگاه رشوه‌ای به شمار می‌رود و از سوی تمامی گروه‌های فلسطینی مردود است.

آنها همچنین از کشورهای عربی خواستند تا رویکرد شتابان خود به سمت عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را متوقف کنند.

شرکت کنندگان در این کنفرانس همچنین از مقاومت فلسطین نیز خواستند تا قدرت خود را برای تقویت پایداری ملت فلسطین افزایش دهند.

محمود الزهار رئیس فراکسیون پارلمانی تغییر و اصلاح و از رهبران جنبش حماس تاکید کرد که کارگاه منامه تنها یک کنفرانس نیست، بلکه توطئه‌ای ضد آرمان فلسطین و یک رشوه اقتصادی است که ساخته و پرداخته آمریکا و رژیم صهیونیستی برای اجرای معامله ترامپ است./983/ب

منبع: تسنیم

ارسال نظرات