۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۶۱۰۸۷۶
مدیرکل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران مطرح کرد؛

ضرورت توجه به تبلیغ جمعی

ضرورت توجه به تبلیغ جمعی
جلالی گفت: باید از عرصه تبلیغات فردی پا فراتر بگذاریم و در چله دوم انقلاب قصد داریم از عرصه تبلیغات فردی وارد تبلیغ جمعی شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، خانم جلالی مدیرکل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور صبح امروز در همایش بزرگداشت روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی که در سالن همایش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار شد، با اشاره به اهمیت مسأله تبلیغ و جایگاه با عظمت بانوان در تبلیغ مبانی دینی گفت: حوزه علمیه خواهران یکی از برکات و میوه های پربار انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه امروز باید از عرصه تبلیغات فردی پا فراتر بگذاریم، ادامه داد: ما در چله دوم انقلاب قصد داریم از عرصه تبلیغات فردی فراتر رفته و وارد تبلیغ جمعی شویم، زیرا هنگامی که تبلیغ به صورت دسته جمعی انجام شود، از اثرگذاری بیشتری برخوردار خواهد بود.

جلالی با اشاره به اینکه امروز باید تبلیغات به صورت تهاجمی صورت بگیرد، عنوان کرد: ما در چله نخست انقلاب به صورت دفاعی و دفع شبهات به تبلیغ پرداخته ایم و قصد داریم در گام دوم انقلاب وارد عرصه تبلیغ تهاجمی شده و دشمن را به عقب نشینی وادار کنیم.

مدیرکل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور خاطرنشان کرد: امروز قصد داریم ذائقه شیرین مبانی اسلامی و نگاه سرشار از عزت اسلام به زن را به دختران جوان بچشانیم؛ ما باید ابعاد وسیع نگاه عزتمندانه اسلام به زن را برای جامعه تبیین کنیم.

وی با بیان اینکه امروز زنان محجبه برای حفاظت و حراست از حریم شهر کریمه اهل بیت(س) به پا خاسته اند، گفت: اجازه نخواهیم داد قم محل جولان حرکت ها و مظاهر غیر اسلامی باشد./841/پ202/ب1

حسین ثالث موید
ارسال نظرات