۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۶۱۰۸۷۹
مدیر حوزه های علمیه خواهران:

اثرات تلاش معاونت فرهنگی باید در اجتماع دیده شود

اثرات تلاش معاونت فرهنگی باید در اجتماع دیده شود
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران اقدامات معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران را ارزشمند دانست و گفت: اثرات این اقدامات باید در اجتماع دیده شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور، در شورای مدیران معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران که در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد، ضمن بررسی آخرین طرح، برنامه و اقدامات این معاونت بیان کرد: مجموعه اقدامات انجام شده در زمینه‌های مختلف فرهنگی تبلیغی ارزشمند است و اثرات تلاش معاونت فرهنگی باید در اجتماع دیده شود.

مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور با اشاره به اینکه امروز اصلی‌ترین نگرانی‌ها در سطح جامعه از ناحیه مسائل فرهنگی است افزود: تاثیر فعالیت معاونت فرهنگی تبلیغی باید در سطح جامعه و در میان مردم قابل مشاهده باشد تا حوزه های علمیه خواهران به عنوان یک نهاد کنشگر مطرح شود.

وی با بیان اینکه تمرکز حوزه‌های علمیه خواهران بر تربیت طلاب اثرگذار در جامعه است گفت: باید از همه ظرفیت‌های خود استفاده کنیم تا با کم‌ترین ریزش ممکن مواجه شویم.

حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور در پایان با اشاره مداخلات اجتماعی حوزه‌های علمیه خواهران همچون مشاوره و مراکز نیکوکاری خاطرنشان کرد: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد اثرات فعالیت معاونت فرهنگی تبلیغی در سطح جامعه باشیم./998/د102/ب1

میثم صدیقیان
ارسال نظرات