۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۶۱۰۸۸۳

مرکز مدیریت حوزه های علمیه از سپاه پاسداران تقدیر کرد

مرکز مدیریت حوزه های علمیه از سپاه پاسداران تقدیر کرد
مرکز مدیریت حوزه های علمیه در بیانیه‌ای با تقدیر از شجاعت سپاه پاسداران در ساقط کردن پهپاد متجاوز آمریکایی، از نیروهای مسلح در تولید دانش های پیشرفته دفاعی تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، مرکز مدیریت حوزه های علمیه در بیانیه‌ای با تقدیر از شجاعت سپاه پاسداران در ساقط نمودن پهپاد متجاوز آمریکایی ، از نیروهای مسلح در تولید دانش های پیشرفته دفاعی تقدیر کرد.

متن بیانیه تقدیر مرکز مدیریت حوزه های علمیه از سپاه پاسداران به این شرح است:

(( وَمَا رَمَيْتَ إِذْ رَمَيْتَ وَلَكِنَّ اللَّهَ رَمَى ...)) (انفال 17)

امت اسلامي از قرآن كريم تنها نسخه هدايت انسانيت آموخته‌اند كه هيچگاه از دشمنان نهراسند (( فَلَا تَخْشَوُا النَّاسَ وَاخْشَوْنِ)) (مائده 44) و اين درس را در تجربه تاريخ نيز آزموده‌اند كه اگر فيل سواران حمله نمايند با سنگ هاي كوچك ابابيل از پا در خواهند آمد، و اگر بر تخت ادعاي خدايي تكيه زده و با عقاب ها براي جنگ با خدا به آسمان پرواز كنند، يك پشه براي سقوط آنها كافي است. و اكنون تجربه جديدي در كتاب تاريخ جنگ حق و باطل ثبت شد، كه اگر شيطان بزرگ با پهباد غول پيكر خويش بر فراز آسمان حاكميت مومنان به پرواز درايد، موشك سربازان حضرت ولي عصر عجلـ الله تعالي فرجه الشريفـ آنان را ساقط مي كند.

مركز مديريت حوزه هاي علميه ضمن تقدير از همت والاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و همه نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران در توليد دانش پيشرفته دفاعي و شجاعت و سرعت عمل آنها، توفيقات بيشتر آنان را از خداوند بزرگ مسئلت مي نمايد./998/د102/ب1

مرکزمدیریت حوزه های علمیه

میثم صدیقیان
ارسال نظرات