۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۶۱۰۸۸۷
در بیانیه مجمع نمایندگان طلاب مطرح شد؛

سپاه پاسداران با انهدام پهپاد جاسوسی، پیام امت انقلابی را به گوش ترامپ رساند

سپاه پاسداران با انهدام پهپاد جاسوسی، پیام امت انقلابی را به گوش ترامپ رساند
مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم به مناسبت انهدام پهباد جاسوسی و پیشرفته آمریکایی به دست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم به مناسبت انهدام پهباد جاسوسی و پیشرفته آمریکایی به دست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد که متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللّهَ يُحِبُّ الَّذينَ يُقاتِلُونَ في سَبيلِهِ صَفًّا كَأَنَّهُمْ بُنْيانٌ مَرْصُوصٌ (صف - 4)

شور و حماسه و حال و هوای کشور اسلامی بار دیگر روزگاران دفاع مقدس را تجربه نمود و خبر پیروزی‌های فرزندان رشید اسلام و مجاهدان تربیت شده مکتب جهادی خمینی کبیر در عرصه مقاومت و ایستادگی ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی را خشنود و موجب نشاط و بالندگی ملی و انسجام و وحدت کلمه شد.

آری! مدافعان مظلوم و بی‌ادعای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با این حرکت به موقع و مهندسی شده، خواب را از چشمان هیأت حاکمه آمریکا ربود و قدرت الهی و بی‌نظیر خویش را بار دیگر در صحنه جهانی به نمایش گذاشتند که در این رابطه قرآن کریم می‌فرماید: «وَ ما رَمَيْتَ إِذْ رَمَيْتَ وَ لكِنَّ اللّهَ رَمى»

حال، استکبار جهانی و صهیونیزم روبه صفت و دولت‌های مرتجع منطقه باید از سیاست یک بام و دو هوا دست کشیده و زبان تهدید دروغ و یاوه سرایی را به کام فرو کشند.

سپاه پاسداران این پیرو حقیقی ولایت فقیه با الگوگیری از مقتدای خویش رهبر فرزانه انقلاب، دشمن را شایسته هیچگونه ترحم ندانسته و صدای سفیر موشک‌های پیشرفته را چون پیامی با صلابت به نمایندگی امت انقلابی به گوش ترامپ و هم پیمانان آن رسانید که ما ایستاده‌ایم و هرگز سازش نمی‌پذیریم.

مجمع نمایندگان طلاب ضمن تبریک پیروزی‌های سیاسی و نظامی جمهوری اسلامی ایران، به مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای، ملت بزرگ و شهید پرور انقلاب اسلامی، از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، این حافظان نظام و کشور اسلامی تقدیر و سپاسگذاری می‌نماید و نوید می‌دهد که این تضمین آیه الهی را به زودی شاهد خواهیم بود: «أَلَيْسَ الصُّبْحُ بِقَريبٍ»/998/د102/ب1

مجمع نمایندگان طلاب  وفضلای حوزه علمیه قم – 19/ شهر شوال/ 1440

میثم صدیقیان
ارسال نظرات