۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۶۱۰۹۰۴
ویژه معلمان آموزش و پرورش؛

۱۳ دوره پاسخگویی به شبهات برگزار شد

۱۳ دوره پاسخگویی به شبهات برگزار شد
۱۳ دوره کوتاه مدت پاسخگویی به شبهات ویژه معلمان و دبیران آموزش و پروش در سال ۹۷ برگزار شد.
حجت الاسلام محمد آل مبارک، سرپرست اداره آموزش‌های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به شبهه افکنی و سمپاشی عقیدتی دشمنان علیه تشیع، اظهار داشت: دشمنان از هر طریق در صدد گمراهی جامعه به ویژه جوانان هستند.

سرپرست اداره آموزش‌های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه باید در برابر شبهاتی که دشمنان ایجاد می‌کنند پاسخگو و هوشیار باشیم، بیان داشت: یکی از نیاز‌های اساسی جامعه به ویژه جوانان پاسخگویی به شبهات و تفرقه افکنی دشمنان است.

حجت الاسلام آل مبارک با تأکید بر اینکه جوانان  به ویژه دانش آموزان یکی از اهداف دشمنان برای شبهه پراکنی هستند، از برگزاری ۱۳ دوره کوتاه مدت پاسخگویی به شبهات ویژه معلمان و دبیران آموزش و پرورش خبر داد و گفت: این دوره در شهرستان‌های سوسنگرد، شادگان، حمیدیه، شوش، آبادان و ناحیه‌های ۲ و ۳  و ۴ اهواز برگزار گردید.

سرپرست اداره آموزش‌های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان هدف از برگزاری این دوره‌ها را ارتقای سطح علمی معلمان و دبیران جهت پاسخگویی و رویارویی با شبهات دانش آموزان به ویژه وهابیت دانست و افزود: حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سید خضر و دکتر جبار سعیدوای از اساتید این دوره‌ها بودند.

حجت الاسلام آل مبارک با اشاره به تعداد نفرات شرکت کننده در این دوره ها، خاطرنشان کرد: حداقل ۴۵ نفر و حداکثر ۲۸۰ نفر در این دوره‌ها شرکت کردند که در کل جمعیتی بالغ بر بیش از ۶۰۰ نفر از این دوره استفاده کردند./۹۴۵۴/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات