۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۶
کد خبر: ۶۱۰۹۵۹
از ۱۳ تیرماه؛

بیست و ششمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی در شهرکرد برگزار می‌شود

بیست و ششمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی در شهرکرد برگزار می‌شود
گنجی گفت: بیست و ششمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی از ۱۳ تیرماه به مدت ۲۲ شب در شهرکرد برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حسین گنجی، مسؤول دبیرخانه طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی در شهرکرد، عصر امروز در نشست هم اندیشی با اهالی رسانه این استان، با بیان اینکه امسال نیز این طرح شناسنامه دار در استان برگزار می‌شود، گفت: بیست و ششمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی از ۱۳ تیرماه به مدت ۲۲ شب در شهرکرد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این طرح به دنبال خروجی مطلوب متناسب با نیاز روز جامعه هستیم، اظهار کرد: از آنجایی که تبیین و گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب از مهمترین ضرورت‌های پیش روی امروز کشور و جامعه است، بیست و ششمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی با این هدف در قالب دو نشست عمومی و تخصصی برگزار می‌شود.

گنجی با تأکید بر اینکه بیانیه گام دوم انقلاب یک منشور کاربردی برای نظام است، خاطرنشان کرد: باید به دنبال آن باشیم تا ندای توحیدی در جهان بیش از پیش طنین انداز شود و برگزاری طرح تقویت مبانی اعتقادی در این راستا است.

وی با بیان اینکه باید حرکت در مسیر بیانیه گام دوم انقلاب گفتمان مشترک عموم مردم شود، تصریح کرد: در این دوره از طرح تقویت مبانی اعتقادی به دنبال گفتمان سازی در زمینه بیانیه گام دوم انقلاب هستیم و در این راستا از محضر ۹ خطیب ارزشمند کشوری با موضوعات از قبل مشخص و کارشناسی شده استفاده خواهیم کرد.

مسؤول دبیرخانه طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی در شهرکرد با اشاره به اینکه نشست‌های عمومی طرح همانند سال‌های گذشته بعد از نماز مغرب و عشا در مهدیه مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار می‌شود، افزود: امسال نشست تخصصی این طرح ویژه طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر، عصر‌ها در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار می‌شود.

این مقام مسؤول با تشریح کامل برنامه سخنرانان بیست و ششمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی، ابراز کرد: در طرح امسال به ترتیب حجت الاسلام والمسلمین آقا تهرانی به مدت سه شب، آیت الله طبسی به مدت سه شب، حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه به مدت دو شب، آیت الله میرباقری به مدت دو شب، حجت الاسلام والمسلمین طائب به مدت دو شب، حجت الاسلام والمسلمین مهدوی ارفع به مدت چهار شب، حجت الاسلام والمسلمین حیدری کاشانی به مدت سه شب، حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری به مدت یک شب و در نهایت آیت الله صدیقی به مدت دو شب سخنرانی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در طول برگزاری این دوره از طرح تقویت در استان به درخواست مجموعه‌ها و شهرستان‌ها برای حضور سخنرانان در اجتماع‌های بزرگ نیز پاسخ خواهیم داد، ابراز کرد: تبلیغات امسال طرح با سال‌های گذشته کاملا متفاوت است به طوری که برای هر فرد یک بسته فرهنگی تبلیغی در نظر گرفته شده است. /۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات