۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۶۱۰۹۸۵
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

اجازه ندهیم منکرآفرینان طلبکار شوند

اجازه ندهیم منکرآفرینان طلبکار شوند
امام جمعه بجنورد گفت: باید جلوی جسارت‌های نسبت به نظام و خون شهدا و ارزش‌ها را بگیریم و نگذاریم منکرآفرینان مطالبه کرده و معروف آفرینان بدهی داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با تجلیل از اقدام دادستان و رئیس‌کل دادگستری استان در جلوگیری از برگزاری کنسرت حاشیه آفرین در بجنورد، اظهار کرد: کنسرت‌ها و این‌گونه تجمعات نباید به‌گونه‌ای باشد که افرادی از استان‌های دیگر به استان ما آمده باشند و بدنامی آن برای استان ما بماند.

وی خطاب به مسؤولان مرتبط و نیروهای انقلابی، افزود: نگذارید مفسدان میدان‌دار شوند در غیر این صورت پررو شده و طلبکار می‌شوند.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: باید جلوی جسارت‌های نسبت به نظام و خون شهدا و ارزش‌ها را بگیریم و نگذاریم منکرآفرینان مطالبه کرده و معروف آفرینان بدهی داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: البته باید آگاه باشیم که تا معروف‌ها را در جامعه نهادینه نکنیم منکرها کنار نمی‌روند.

وی با اشاره به روایت «قِیلَ مَا السَّدَادُ؟ قَالَ: دَفْعُ الْمُنْکرِ بِالْمَعْرُوفِ» افزود: از امام حسن (ع) سؤال شد: سَداد چیست؟ فرمود: پس زدن بدی با خوبی.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی خاطرنشان کرد: بر این اساس باید در جامعه ارزش‌ها پررنگ بوده و ارزش‌ها برجسته باشد تا این معروفات، فسادها را کنار بزنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی افزود: بر این اساس باید همه ما نسبت به منکرات در جامعه حساس بوده و با احساس مسؤولیت دینی و ملی در این زمینه، به مقابله با منکرات برخیزیم.

وی ادامه داد: در این زمینه بهترین راه مقابله با منکرات و منکرآفرینان ترویج و گسترش معروفات و خوبی‌ها در جامعه است تا از این طریق دیگر مجال و فرصتی برای منکرآفرینی نباشد./9314/ت210/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 6
هادی رحیمی
ارسال نظرات