۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۶۱۰۹۹۸
آیت الله عیسی قاسم:

معامله قرن و نشست منامه، جنایتی برای محک زدن غیرت امت اسلامی است

معامله قرن و نشست منامه، جنایتی برای محک زدن غیرت امت اسلامی است
رهبر شیعیان بحرین بیان داشت: معامله قرن چالشی برای انتخاب گزینه آزادی یا بندگی کردن معامله ای است که در کنار نشست منامه جنایتی برای محک زدن غیرت امت اسلامی محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین طی سخنانی در نشست بین المللی شباب المقاومة در قم با حضور جوانان 60 کشور، بیان داشت: معامله قرن یعنی فروش عزت و دین است و این معامله و نشست منامه هر دو جنایتی هستند که با هدف محک زدن هوشیاری و غیرت امت اسلامی صورت می گیرد.

رهبر شیعیان بحرین خاطر نشان کرد: معامله قرن چالشی بزرگ برای انتخاب گزینه آزادی یا بندگی کردن این معامله است، ولی آمریکا و همپیمانانش بدانند که تنها گزینه امت اسلامی برای مواجهه با پروژه صهیونیستی، مقاومت است و مقاومت و مقاومت.

آیت الله شیخ عیسی قاسم اظهار داشت که امت اسلامی برای حفظ ذره ذره خاک جهان اسلام در برابر رژیم صهیونیستی مقاومت خواهد کرد و آزادی تنها گزینه امت اسلامی است و هرگز عزت و دین خود را نخواهند فروخت.

گفتنی است که نشست بحرین از امروز به مدت دو روز با اهداف ادعایی جذب سرمایه‌گذاری در اراضی فلسطین و اعطای وام‌های کم سود به فلسطین برگزار می‌شود.

کارشناسان، نشست منامه را زمینه ساز اجرای طرح موسوم به معامله قرن دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا می‌دانند که از سوی جرد کوشنر داماد و مشاورش برای اجرایی شدن پیگیری می‌شود./983/ب

 

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵
نه به معامله قرن
1
0
اقترب للناس حسابهم
Iran, Islamic Republic of
۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱
ملت فلسطین محال است که ذره ای از خاک و حق خود دست بکشند و به چند مشت دلار آن را بفروشند.
0
0