۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۵
کد خبر: ۶۱۱۰۲۰

راه اندازی سایت تخصصی الامیر برای مقابله با فرقه‌های ضاله

راه اندازی سایت تخصصی الامیر برای مقابله با فرقه‌های ضاله
حجت الاسلام فرطوسی گفت: سایت تخصصی الامیر در راستای پاسخگویی به شبهات و مبارزه با فرقه‌های ضاله و منحرف در اهواز راه اندازی شد.
حجت الاسلام مهدی فرطوسی، کارشناس اعزام مبلغ برادران دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه دشمنان همواره به دنبال ایجاد انحراف در بین معارف اهل بیت (ع) هستند، اظهار داشت: باید در برابر شبهات دشمنان به ویژه وهابیت به صورت شبانه روز مقابله و نگذاریم که با سمپاشی‌های خود سبب انحراف جوانان از معارف ناب اهل بیت شوند.

کارشناس اعزام مبلغ برادران دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان با تأکید بر اینکه فرقه ضاله منحرف وهابیت در خط مقدم شبهه افکنی علیه معارف اهل بیت ایستاده است، بیان داشت: در برابر شبهاتی که وهابیت مطرح می‌کند نباید انعطاف نشان داد؛ چراکه هر شبهه‌ای که مطرح می‌شود سبب گمراهی چندین جوان از معارف ائمه اطهار می‌شود.

حجت الاسلام فرطوسی با بیان اینکه پیروزی جهان تشیع قطعی است، از راه اندازی سایت تخصصی الامیر خبر داد و گفت: این سایت با هدف و محوریت نشر معارف اهل بیت راه اندازی شده است.

کارشناس اعزام مبلغ برادران دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان خاطرنشان کرد: افزون بر نشر معارف ائمه اطهار، نقد و مقابله با فرقه‌های انحرافی وهابیت، یمانی و پاسخگویی به شبهات از دیگر اهدافی است که از تأسیس این سایت دنبال می‌شود.

حجت الاسلام فرطوسی خاطرنشان کرد: سایت الامیر به دو زبان فارسی و عربی فعالیت خود را انجام می‌دهد که از سوی گروه تخصصی انصار الولایه به تعداد ۱۰ نفر در حال فعالیت و توسعه است./۹۴۵۴/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات