۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۲
کد خبر: ۶۱۱۰۳۰
عزیزی خبر داد؛

فعالیت بیش از ۴۰۰ طلبه لرستانی در فضای مجازی

فعالیت بیش از ۴۰۰ طلبه لرستانی در فضای مجازی
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان از فعالیت طلاب در فضای مجازی خبر داد و گفت: بیش از ۴۰۰ طلبه در محور‌های مختلف به ویژه تبیین بیانیه گام دوم انقلاب فعالیت دارند.

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: بیش از 400 نفر از طلاب مدارس علمیه خواهران لرستان در فضای مجازی فعالیت دارند.

وی افزود: محور فعالیت طلاب در فضای مجازی تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و دست نوشته های طلبه ها پیرامون مباحث گام دوم در فضای مجازی است.

عزیزی بارگذاری متن بیانیه در کانال پژوهشی مدارس علمیه و در کانال مدارس و بارگذاری پی دی اف مبانی قرآنی بیانیه استاد محسن قرائتی در کانال مدارس علمیه را از دیگر فعالیت خواهران طلبه عنوان کرد.

وی یادآور شد: دو نمایشگاه 10 و 20 روزه با موضوعات سرفصل های بیانات رهبری و خلاصه ای از دستاوردهای انقلاب و برگزاری پنج مسابقه خوانش بیانیه در قالب مقاله و بازخوانی متن بیانیه با شرکت بیش از 50 نفر از جمله فعالیت های طلاب است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان اظهار داشت: 12 نشست تخصصی کرسی و تریبون آزاد با موضوعات نقش حوزه های علمیه در تحقق اهداف گام دوم انقلاب و نقش زن در بیانیه گام دوم انقلاب برگزار شده است.

وی ادامه داد: تبیین محور ششم و چهارم بیانیه گام دوم انقلاب و راهکارهای تخصصی اجرای گام دوم انقلاب اسلامی، تبیین بیانیه باعنوان اقتصاد در بیانیه، سبک زندگی اسلامی و ایرانی از مهم ترین محورهای بیانیه امام خامنه ای و ترویج زندگی دینی، دشمن شناسی و نقش پیشبرد آن در اهداف انقلاب اسلامی و هم اندیشی طلاب خواهر و برادر پیرامون گام دوم انقلاب از دیگر محورهای این نشست های تخصصی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ورود جمهوری اسلامی به فصل جدیدی از زندگی، در بیانیه ای مهم و راهبردی با عنوان گام دوم انقلاب اسلامی، به تبیین ویژگی های مسیر پر افتخار و برکات خیره کننده انقلاب اسلامی در رساندن ایران به جایگاه شایسته ملت و تمدن بزرگ اسلامی پرداختند.

عزیزی بیان داشت: با توجه به رسالت عظیم و جایگاه دینی حوزه های علمیه خواهران در جامعه، جهت افزایش سطح بصیرت سیاسی و اجتماعی آحاد جامعه و در زمینه راهبری مسائل و تحولات اجتماعی و سیاسی، مدارس علمیه خواهران استان لرستان در قالب پویش سراسری بانوان طلبه به برگزاری اقدامت فوق پرداختند./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات