۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۵
کد خبر: ۶۱۱۰۳۲
حجت الاسلام پادروند:

وقف اقدامی ارزشمند برای رفع محرومیت ها است

وقف اقدامی ارزشمند برای رفع محرومیت ها است
رییس اداره اوقاف شهرستان کوهدشت بر ضرورت تقویت و احیای فرهنگ وقف تأکید کرد و گفت: وقف صدقه جاریه است و با تقویت فرهنگ وقف باید در رفع نیازهای جامعه اقدام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام جلیل پادروند، رییس اداره اوقاف شهرستان کوهدشت، بعدازظهر امروز در جلسه ستاد استانی وقف در دیدار با مدیرکل اوقاف لرستان به سرمایه گذاری در موقوفه ۵۷ هکتاری درب گنبد اشاره و گفت: تلاش ما بر این است تا ضمن احیای موقوفات در جهت سرمایه گذاری آنها نیز اقدام کنیم.

وی به صدور حکم هیأت امنا برای ۵۰ نفر از هیأت امناهای مساجد این شهرستان اشاره و عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون برای ۵۰ نفر از هیأت امناهای مساجد این شهرستان حکم صادر شده و برای سایر هیأت اماناها نیز اقدام به صدور حکم خواهیم کرد.

حجت الاسلام پادروند در ادامه از وقف زمینی به مساحت ۳۶۲ متر و ارزش تقریبی دو میلیارد تومان جهت ساخت حسینیه سیدالشهدا خبر داد و گفت: این زمین در مرکز شهر کوهدشت واقع شده و تلاش می کنیم هر چه سریعتر با کمک اوقاف و خیرین بتوانیم این حسینیه را بسازیم.

وی اظهار داشت: وقف یک کار ارزشمند و صدقه جاریه است از طرف واقف که تا روز قیامت از وقف استفاده می شود و برای شخص واقف ثواب نوشته می شود.

رییس اداره اوقاف کوهدشت تأکید کرد: خیرین و کسانی که توانایی وقف دارند می توانند با وقف قسمت هایی از اموال خود در جهت نیازهای جامعه، رفع محرومیت و دیگر نیازها اقدامات مؤثری انجام دهند./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات