۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۶۱۱۰۹۱
استاندار ایلام:

خدمات سپاه و بسیج در مناطق سیل زده موجب دلگرمی مردم به نظام شده است

خدمات سپاه و بسیج در مناطق سیل زده موجب دلگرمی مردم به نظام شده است
استاندار ایلام گفت: خدمات ارزنده سپاه پاسداران و بسیج در امداد رسانی و بازسازی مناطق سیل زده استان موجب دلگرمی و اعتماد مردم به نظام شده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، قاسم سلیمانی دشتکی در مراسم افتتاحیه پل وحدت آباد شهرستان دره‌شهر اظهار داشت: تلاش های ارزشمند سپاه درمراحل مختلف امداد رسانی وبازسازی مناطق سیل زده استان قابل تقدیر است.

استاندار ایلام گفت: امروز باحضور فرمانده هوافضای سپاه و فرمانده قرارگاه خاتم با افتتاح پل ماژین یکی ازموانع اصلی بر سر راه این منطقه برداشته می شود.

وی با اشاره به اینکه مشکلات مناطق سیل زده استان ایلام یکی پس از دیگری رفع می شود گفت: خدمات ارزنده سپاه پاسداران و بسیج در امداد رسانی و همچنین بازسازی مناطق سیل زده استان؛ موجب دلگرمی و اعتماد مردم به نظام شده است.

استاندار ایلام در ادامه انتظار برای حضور مقتدرانه و جهادی سپاه برای برنامه‌های اربعین 98 را خواستار شد و افزود: حضور سپاه در تمام برنامه‌ها حضوری مستمر و اثرگذار بوده و در اربعین 98 نیز این حضور مورد انتظار است.

وی اجرای برنامه یادواره 3 هزارشهید ایلام را نیز از برنامه‌هایی است که امسال در ایلام برگزار و انتظار بر حضور فعال آن توسط سپاه پاسداران است.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات