۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۶۱۱۱۰۶
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

روحانیان برای تبیین گام دوم انقلاب تلاش کنند

روحانیان برای تبیین گام دوم انقلاب تلاش کنند
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: روحانیان باید با استفاده از تجارب گذشته در جهت تبیین گام دوم انقلاب تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اظهار داشت: موضوع تبلیغ در تمام امورات مادی، معنوی، دنیوی و اخروی جایگاه ویژه‌ای دارد و تبلیغ در روح، فکر و اندیشه انسان تاثیرگذار است.

وی گفت: تبلیغ از گذشته‌های دور تاکنون ادامه داشته اما امروزه امر تبلیغ با شیوه‌ها و ابزارهای جدید ارائه می‌شود و ظرفیت‌های تبلیغاتی زیادی وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: دشمنان از هر برنامه و اقدامی برای براندازی نظام اسلامی ایران استفاده می‌کنند و تبلیغات عمومی علیه اسلام بر روی افکار دنیا انجام می‎دهند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: تبلیغات‌ها باید دارای محتوا باشد و حقیقت دین و ایمان، روح و جان مایه تبلیغات است و محتوای تبلیغ باید اخلاق، رفتار و حقوق اسلام را تبیین کند.

وی ادامه داد: دشمنان در تلاش هستند تا چهره اسلام را مخدوش و خراب کنند اما علی رغم تمام توطئه‌های دشمنان هنوز افرادی هستند که اسلام را جدا از اعمال و رفتار استکبار می‌دانند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در چهل سال گذشته انقلاب اسلامی تجربه‌های بسیاری را کسب کرده و در این مدت هر وقت به حرف انقلاب گوش کردیم به موفقیت رسیدیم و روحانیان نیز باید با استفاده از تجارب گذشته در جهت تبیین گام دوم انقلاب تلاش کنند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات