۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۶۱۱۱۳۶
حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری:

مشکلات کشور در سایه تبعیت از ولی فقیه حل می شود

مشکلات کشور در سایه تبعیت از ولی فقیه حل می شود
رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه با بیان این که در سایه تبعیت از ولایت فقیه مشکلات کشور حل می شود، گفت: امروز بیش از هر زمانی به رهبر افتخار می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری، رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور امروز در مراسم تکریم و معارفه مسؤول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی که در دفتر امام جمعه مشهد برگزار شد، گفت: نماز جمعه مادر بسیاری از نعمت ها است.

وی اظهار کرد: نهضت اسلامی توانسته است، نظام برخاسته خود را وارد چله دوم کند، در انقلاب اسلامی ایران شاهد چله های فراوان از نهضت هستیم که نماز جمعه از آن جمله است و به برکت نهضت اسلامی چنین عطیه پرنور به جامعه اسلامی و جهان تشیع بروز کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری به ثمرات نماز جمعه به برکت جمهوری اسلامی اشاره و ابراز کرد: به برکت نماز جمعه انسجام ملی و انقلابی و خط مستقیم انقلاب صیانت شد، صدای انقلاب رساتر از همیشه به گوش رسید، حوزه های علمیه رونق پیدا کرد، دفاع مقدس پشتیبانی شد، مساجد رونق یافت و طراوت و نشاط در برنامه پیدا شد.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور افزود: به برکت نماز جمعه و حضور مسؤولان در آن خدمات اجتماعی فراوانی انجام و مشکلات اجتماعی مردم حل و فصل شد همچینن جریان فتنه به ویژه فتنه 88 با شبکه منسجم نماز جمعه مواجه شد و از بین رفت.

وی با بیان این که این نهضت اگر چیزی جز نماز جمعه نمی داشت، همان نماز جمعه برای نهضت کافی بود، تصریح کرد: باید همه قدرشناس باشیم و در چله دوم انقلاب نماز جمعه را با نشاط، شور حال و با کیفیت برگزار کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری به چشم اندازهای نماز جمعه در چله دوم انقلاب اشاره و بیان داشت: در چله دوم انقلاب باید در نماز جمعه به جذب جوانان، صیانت از آرمان انقلاب، حفظ روحیه، حفظ ادبیات و گفتمان انقلاب توجه داشته باشیم و به تعبیر رهبر انقلاب در محور خودسازی، جامعه سازی و تمدن سازی نوین اهتمام داشته باشیم.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در پایان با بیان این که در سایه تبعیت از ولایت فقیه مشکلات کشور حل می شود، اظهار کرد: ولی فقیه در سایه ولایت عظمی سرمایه بزرگ و منشأ همه برکات بوده است و امروز بیش از هر زمانی به رهبر افتخار می کنیم که با اقتدار انقلاب را به رخ دشمنان می کشد./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶
راه حل ایستادگی ، مقاومت و درخواست مردم در گام دوم انقلاب و کشور :
می بایستی تمامی آقازاده ها،اقوام و خانوداه های منافق خیانتکار فاسد،اختلاسگر و رانت خوار ظالم در حق ملت ، مردم ،انقلاب و نظام در طول این ۳ دهه بعد از جنگ تحمیلی از سوی صدام جنایتکار در صورت حضور در مسند قدرت ،پایین آورده شده، عادلانه ، علنی و بدون هیچ گونه تبعیض ،بی عدالتی، ملاحظه و مصلحت اندیشی کلیشه ای محاکمه شوند. تا اعتماد مردم ترمیم گردیده ، پشتوانه و حمایت مردمی نظام احیا شده و ارزش ها و باورهای دینی-سیاسی-اجتماعی نظام، منجمله عفاف و حجاب را ارزش ها و باورهای خود بدانند.
0
0