۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۶۱۱۱۷۸
حجت الاسلام والمسلمین مجتهد شبستری:

هر کس به مرزهای ایران اسلامی تجاوز کند در امان نخواهد بود

هر کس به مرزهای ایران اسلامی تجاوز کند در امان نخواهد بود
نماینده خبرگان با تأکید بر اینکه مرزهای کشور خط قرمز جمهوری اسلامی است، عنوان کرد: هر کس بخواهد به مرزهای ما تجاوز کند در امان نخواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین جواد مجتهد شبستری نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به پیام اسقاط پهپاد آمریکایی توسط نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دشمنان گفت: این اقدام حاوی پیام اقتدار برای آمریکا و ایادی آن در منطقه بود.

وی ادامه داد: دشمن با این اقدام دلیرانه متوجه شد که ما مقتدرانه از امنیت مرزها و آب و خاک میهن خود دفاع خواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مجتهد شبستری با تأکید بر اینکه مرزهای کشور خط قرمز جمهوری اسلامی است، عنوان کرد: هر کس بخواهد به مرزهای ما تجاوز کند در امان نخواهد بود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه ما به دشمنان اجازه ورود به خاک میهنمان را نمی دهیم، ابراز کرد: جمهوری اسلامی در برابر متجاوزان و قدرت های استکباری سر خم نخواهدکرد.

وی در ادامه خطاب به طرفداران دیپلماسی مذاکره و کسانی که درصدد القای دوراهی جنگ و صلح هستند، گفت: آزموده را آزمودن خطاست؛ در زمینه هایی که مذاکره پیام ذلت و تسلیم دارد، نه تنها مذاکره کردن معنا و مفهومی ندارد، بلکه باید با قدرت و اقتدار به اقدامات دشمن پاسخ شایسته داده شود.

حجت الاسلام والمسلمین مجتهد شبستری خاطرنشان کرد: امروز هر ایرانی علاقه مند به کشور و آب و خاک میهن با اقدام دلیرانه سپاه پاسداران احساس غرور و عزت کرده است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در پایان با اشاره به اینکه اقدام دلاورانه سپاه پاسداران حاوی پیام دلگرمی و عزت برای مسلمانان و دوستان انقلاب اسلامی بود، یادآور شد: امروز مردمان برخی کشورها آرزو کردند که ای کاش کشورهای آنها و سایر کشورهای جهان نیز همانند ایران مقتدرانه و عزتمندانه از مرزهای خود دفاع می کردند./841/ت302/ق

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 14
حسین ثالث موید
ارسال نظرات