۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۶۱۱۱۸۰
آیت الله رئیسی خبر داد؛

فعالیت بخش ویژه مبارزه با مفاسد در چارچوب بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی

فعالیت بخش ویژه مبارزه با مفاسد در چارچوب بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی
رییس قوه قضاییه «امیدآفرینی در همه لایه های اجتماعی» را لازمه تحول دانست و گفت: تلاش می کنیم دستگاه قضایی ملجأ و پناهگاه مردم شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در دیدار مسؤولان قوه قضاییه با رهبر معظم انقلاب در گزارشی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله بهشتی، ضمن ارج نهادن به تلاش‌های صورت گرفته در قوه قضائیه در ادوار گذشته، خاطرنشان کرد: تحول در دستگاه قضایی که خواست رهبری، همه مردم و کارکنان دستگاه قضایی است، ضرورت دارد.

رییس دستگاه قضایی با اشاره به آمادگی قضات و کارکنان قوه قضائیه برای تحول زمان‌بندی شده در این دستگاه، افزود: ما در دستگاه قضایی به دنبال کاهش جمعیت کیفری، کاهش ورودی پرونده، اصلاح نظام دادرسی و برطرف شدن موانع فرایند دادرسی هستیم.

رییس قوه قضائیه «امیدآفرینی در همه لایه های اجتماعی» را لازمه تحول دانست و افزود: تلاش می کنیم دستگاه قضایی ملجأ و پناهگاه مردم شود.

آیت الله رئیسی گفت: قوه قضائیه وظیفه نظارت بر اجرای صحیح قانون و نظارت بر حُسن اجرای امور را بر عهده دارد و این قوه در موضوع حقوق عامه به عنوان مطالبه‌گری جدی اقدام خواهد کرد.

رییس قوه قضائیه از فعال شدن بخشهای مبارزه با فساد به ویژه فساد اقتصادی در چارچوب بیانیه گام دوم خبر داد و خاطرنشان کرد: خود را موظف می دانیم که با همه قوا و بخشهای حاکمیتی همکاری و همیاری کنیم و با صدور حکم عادلانه، متجاوزان به قانون و حقوق مردم و بیت المال را سر جای خود بنشانیم.

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶
راه حل ایستادگی ، مقاومت و درخواست مردم در گام دوم انقلاب و کشور :
می بایستی تمامی آقازاده ها،اقوام و خانوداه های منافق خیانتکار فاسد،اختلاسگر و رانت خوار ظالم در حق ملت ، مردم ،انقلاب و نظام در طول این ۳ دهه بعد از جنگ تحمیلی از سوی صدام جنایتکار در صورت حضور در مسند قدرت ،پایین آورده شده، عادلانه ، علنی و بدون هیچ گونه تبعیض ،بی عدالتی، ملاحظه و مصلحت اندیشی کلیشه ای محاکمه شوند. تا اعتماد مردم ترمیم گردیده ، پشتوانه و حمایت مردمی نظام احیا شده و ارزش ها و باورهای دینی-سیاسی-اجتماعی نظام، منجمله عفاف و حجاب را ارزش ها و باورهای خود بدانند.
0
0