۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۶۱۱۲۰۰
حجت الاسلام والمسلمین مجد:

ولنگاری فرهنگی اتفاقی نیست؛ مسؤولان و مردم به هوش باشند

ولنگاری فرهنگی اتفاقی نیست؛ مسؤولان و مردم به هوش باشند
استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه ولنگاری فرهنگی اتفاقی نیست و مسؤولان و مردم به هوش باشند، گفت: امروز بسیاری از هنجار شکنی ها سازمان یافته و از خارج هدایت می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مجد استاد حوزه علمیه، شب گذشته در مسجد جامع غدیر گفت: ائمه اطهار(ع) خلق شدند تا انسان‌ها در سایه آن بزرگواران به سعادت و کمال دست یابند.

وی با اشاره به اینکه خداوند انسان را برای خود خلق کرد تا مظهر خداوند باشد، ادامه داد: انسان در صراط مستقیم می تواند به کمال دست یابد و مظهر خداوند شود.

حجت الاسلام والمسلمین مجد تبعیت از فرامین اهل بیت(ع) را زمینه ساز نجات و به کمال رسیدن انسان دانست و بیان کرد: انسان وظیفه دارد نسبت به شناخت ائمه اطهار(ع) اقدام کند تا با معرفت پیدا کردن به آن بزرگان خداوند را بشناسد.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه اهل بیت(ع) آینه تمام نمای خداوند هستند، اظهار داشت: ائمه اطهار(ع) برای انسان ها چیزی نمی خواهند جز آن چیزی که خداوند اراده می کند؛ محبت نسبت به دنیا مانع شناخت اهل بیت(ع) می شود.

وی با ابراز نگرانی از وضعیت کنونی کشور، گفت: امروز دشمن تلاش دارد دینداران را در اقلیت قرار دهد برای همین است به حجاب زنان حمله کرده و آن را مورد تحقیر قرار می دهد؛ در حال حاضر بسیاری از هنجار شکنی های فرهنگی سازمان یافته بوده و از خارج هدایت می شود.

حجت الاسلام والمسلمین مجد ادامه داد: این هنجارشکنی‌ها در راستای تضعیف روحیه مومنان بوده تا صحنه برای جولان منحرفان و طاغوتیان فراهم شود؛ با این شرایط بزرگ ترین وظیفه مومنان دفاع از دین است.

استاد حوزه علمیه احیای فرهنگ ناب اسلامی را از دیگر وظایف مهم مومنان برشمرد و اظهار داشت: مومنان نباید اجازه بدهند جو جامعه اسلامی تغییر کند؛ این ولنگاری فرهنگی اتفاقی نیست مردم و مسؤولان هوشیار باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه مومنان موظف هستند در برابر هجمه فرهنگی دشمن از فرهنگ اصیل اسلامی دفاع کنند؛ انقلاب اسلامی امانت امام راحل و شهدا است این ولنگاری فرهنگی که این روزها در جامعه می بینیم در اصل دهن کجی به انقلاب و شهدا است./813/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 4
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات