۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۶۱۱۲۰۱
آیت‌الله صدیقی:

مردم در انتخابات به سکولارها رأی ندهند

مردم در انتخابات به سکولارها رأی ندهند
امام جمعه موقت تهران با تاکید بر اینکه مسؤولان، شهید بهشتی را الگوی خود قرار دهند، گفت: مردم در انتخابات به سکولارها رای ندهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران، شب گذشته در دوازدهمین یادواره راز سرخ به مناسبت هفته حقوق بشرآمریکایی در مسجد امام حسن مجتبی(ع) به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: شهدای انقلاب اسلامی به تاسی از حضرت سیدالشهدا(ع) با خون پاک و مطهرشان دین را آبیاری کردند.

وی راه شهدا را راهی پاک و مطهر دانست و ادامه داد: راه شهدا، راه استقلال است، انسان با گام نهادن در این مسیر می تواند از وابستگی به غیر خارج شود.

آیت‌الله صدیقی با اشاره به اقتدار و قدرت انقلاب اسلامی، ابراز کرد: امروز با وجود اقتدار ایران اسلامی برخی افراد بدبخت و سکولار داخلی بدون هیچ تضمینی برجام را امضا کردند و سبب شدند فعالیت های هسته‌ای کشور محدود شود.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه قدرت نظامی ایران خاری در چشمان دشمن است، گفت: امروز ترامپ و دشمنان انقلاب از قدرت جمهوری اسلامی ایران هراس دارند؛ انقلاب اسلامی در طول این چهل سال نه تنها پس رفت نداشته بلکه در حال پیشروی است.

وی وضعیت اقتصادی کشور را نتیجه تبعیت نکردن از دستورات رهبری دانست و ابراز کرد: آن کسانی که ولایت فقیه را قبول ندارند اوضاع اقتصادی جمهوری اسلامی را به هم ریختند.

آیت‌الله صدیقی درخصوص شخصیت و جایگاه شهید بهشتی، گفت: شهید بهشتی یک ملت بود؛ امروز برخی از مسؤولان که اصلا معلوم نیست دکتری خود را از کجا آوردند خود را از رهبری بالاتر می دانند در حالی که شهید بهشتی با آن همه رتبه علمی در برابر امام راحل بسیار متواضع بود.

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: شهید بهشتی در اطاعت از ولایت فقیه شخصیتی بی نظیر بود. مسؤولان، شهید بهشتی را الگوی خود قرار دهند؛ امروز برخی نمایندگان مجلس سکولار هستند از این رو مردم باید در رای دادن به کاندیداهای مجلس و ریاست جمهوری بسیار دقت نظر داشته باشند و با شناخت به افراد رای دهند./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات