۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۶۱۱۲۰۲
از مقابل دانشگاه تهران؛

پیکر‌های مطهر ۱۵۰ شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس تشییع شد + فیلم

پیکر‌های مطهر ۱۵۰ شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس تشییع شد + فیلم
مراسم وداع با پیکر‌های مطهر ۱۵۰ شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس امروز پس از سخنرانی آیت الله رئیسی از مقابل دانشگاه تهران تشییع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در آستانه سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) رییس مذهب تشیع، مراسم وداع و تشییع با پیکر‌های مطهر 150 شهید تازه ‌تفحص ‌شده دوران دفاع مقدس از ساعت 9 صبح امروز از مقابل دانشگاه تهران به سمت پل حافظ برگزار شد.

براساس این گزارش مردم ولایتمدار و شهید پرور تهران از ابتدای صبح با حضور و شرکت در این مراسم ابدان مطهر شهدا را تشییع و بار دیگر با آرمان های شهدا و رهبری تجدید میثاق کردند.

لازم به ذکر است پس از این تشییع پیکر مطهر برخی شهدا که احراز هویت نشده هفته آتی در استان‌های قم، مرکزی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، ایلام، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، هرمزگان، بوشهر، اردبیل، تهران، گیلان، خوزستان و قزوین تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

یادآور می شود سخنران ویژه این مراسم آیت الله رئیسی بود که به بیان جایگاه رفیع شهدا پرداخت و گفت: شهدای دفاع مقدس با ایثار و فداکاری با لبیک گفتن به ندای امام راحل با نثار جان از انقلاب اسلامی پاسداری کردند./813/پ202/ب1

تعداد بازدید : 8
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات