۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۶۱۱۲۰۴
آیت الله موسوی جزایری:

تبلیغات پوچ و پرهزینه برای جلب افکار عمومی، خیانت به مردم است

تبلیغات پوچ و پرهزینه برای جلب افکار عمومی، خیانت به مردم است
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: تبلیغات پوچ و پرهزینه برای جلب افکار عمومی، یک نوع خیانت است و نباید با وعده‌های پوچ، هزینه‌های بالایی هدر رود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، رییس حوزه علمیه اهواز، شامگاه گذشته در جلسه تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در مسجد اعظم با بیان اینکه جوانان موتور محرکه انقلاب اسلامی هستند، اظهار داشت: حضور جوانان در میدان‌های دفاع از کشور و حوادث ملی همچون سیر تاریخی پیروزی انقلاب اسلامی است به این معنا که جوانان در مشروطه، ملی کردن صنعت نفت، پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس پررنگ و قابل توجه بود.

رییس حوزه علمیه اهواز با بیان اینکه واژه انقلاب معانی مختلفی دارد، افزود: هر انقلابی باید فراگیر و عمومی باشد، قیام باقرخان و ستارخان در دوره مشروطیت، منطقه‌ای بود؛ از این رو در برابر محاصره محمدعلی شاه قاجار در مضیقه آذوقه قرار گرفته و آرزو کردند که در سایر نقاط کشور برای کاستن از شدت محاصره شان قیام‌هایی صورت بگیرد.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به تکرار واژه‌های انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی در بیانیه گام دوم گفت: واژه جمهوری به معنای مراجعه به آرای عمومی مردم و انتخاب سران حکومت در همه ارکان از طریق انتخابات است و تفاوت انتخابات ما با غرب در آن است که خواهان پیاده سازی حکومت مبتنی بر مردم سالاری دینی به جای حکومت دموکراتیک غربی هستیم.

وی با اشاره به انتخابات متعدد در نظام اسلامی خاطرنشان کرد: تبلیغات پوچ و پرهزینه برای جلب افکار عمومی، یک نوع خیانت است و نباید با وعده‌های پوچ، هزینه‌های بالایی هدر رود.

آیت الله موسوی جزایری در پایان از مسؤولان و متولیان برگزاری انتخابات خواست تا از تبلیغات و هزینه‌های بالایی که در ایام انتخابات می‌شود، جلوگیری کنند تا انتخابات در نظام اسلامی منزه باشد./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات