۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۶۱۱۲۱۲

حمایت «مجمع علمای مسلمان» در لبنان از ایران و رهبری مقابل ترامپ

حمایت «مجمع علمای مسلمان» در لبنان از ایران و رهبری مقابل ترامپ
مجمع علمای مسلمان با تأکید بر لزوم مبارزه مسلحانه با رژیم صهیونیستی توسط مبارزان فلسطینی، اقدام رئیس جمهور آمریکا علیه رهبر ایران را رد کرد و آن را توهین‌آمیز خواند.

به گزارش خبرگزاری رسا، گروه «مجمع علمای مسلمان» در لبنان، اعلام کرد، نشست اقتصادی بحرین در خصوص طرح آمریکا برای فلسطین، که به بهانه ادعایی شکوفایی اقتصادی فلسطین و در واقع از بین بردن حقوق آن، برگزار شد، به هدف خود نرسید.

این مجمع با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که این نشست، «مرده متولد شد. لذا زمانی که [آمریکا و رژیم صهیونیستی] نتوانستند یک نفر از مردم فلسطین را برای مشارکت در این توطئه، با خود همراه کنند، تلاش دارند که مقدار پول‌ها را افزایش دهند».

آمریکا و رژیم صهیونیستی فراموش کرده‌اند که «این ملت قهرمان، آرمان خود را به خاطر یک مُشت دلار نخواهند فروخت و به جهاد ادامه خواهند داد [تا خاک کشور خود را] آزاد کنند».

در این بیانیه از رهبران فلسطینی خواسته شد که نشست فراگیری برگزار کنند تا قواعد رویارویی را برای آینده و بر اساس قاعده عدم بازگشت به توافقات پیشین و اعلام بطلان آن تعیین کنند.

مجمع علمای مسلمان در لبنان، همچنین تأکید کرد که سران فلسطین باید ازسرگیری مبارزه مسلحانه را به عنوان تنها راه احقاق حقوق خود، لغو به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی و فعال‌سازی سازمان آزادی‌بخش فلسطین اعلام کنند./983/ب

منبع: فارس

ارسال نظرات