۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۶۱۱۲۴۱
حجت الاسلام والمسلمین آقا تهرانی:

سکولارها با رخنه در مراکز مهم به دنبال ضربه به اسلام و انقلاب هستند

سکولارها با رخنه در مراکز مهم به دنبال ضربه به اسلام و انقلاب هستند
استاد حوزه علمیه قم با بیان این که با ابزار نوین باید معارف دینی را ترویج کرد، نسبت به رخنه سکولارها در مراکز مهم برای ضربه به اسلام و انقلاب هشدار داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقا تهرانی استاد اخلاق حوزه علمیه، امروز در مراسم رونمایی کتاب پیشوای امام صادق(ع) تألیف رهبر معظم انقلاب که در دفتر انتشارات انقلاب اسلامی در قم برگزار شد، به تفاوت‌های عصر نوین با نسل گذشته اشاره کرد و گفت: برخی به اشتباه بیان می‌کنند که گسست میان نسل‌ها ایجاد شده است، در حالی که واقعیت این نیست و انسان از سایر موجودات متفاوت است و هر چقدر زمان می‌گذرد انسان باید به طرف پیشرفت و تکامل حرکت می‌کند.

استاد اخلاق حوزه علمیه قم بیان کرد: بسیاری از بزرگان دینی تصور تحقق انقلاب را نداشته‌اند ولی انقلاب به ثمر رسید.

حجت الاسلام والمسلمین آقا تهرانی با بیان اینکه طاغوت از قدیم تا کنون با استفاده از سه ابزار مردم را به سمت خویش هدایت کرده است، گفت: مردم یا جاهل هستند  که از راه تبلیغ، یا اهل دنیا محسوب می شوند که از راه تطمیع و یا ترسو هستند که از راه تهدید  به سمت طاغوت می روند.

 وی با بیان که در عصر نوین فضای مجازی و رسانه‌ها بدون مرز و محدودیت شده است، ابراز کرد: منافع برخی مسؤولان در آزادسازی و عدم ایجاد محدودیت فضای مجازی است.

استاد اخلاق حوزه علمیه قم بیان کرد:  در قدیم سؤالات پیرامون احکام شرعی شخصی و جزیی  بود؛ ولی در این زمان اصل اثبات خدا، دین اسلامی و وحی را به طریق علمی زیر سؤال می‌برند.

 حجت الاسلام والمسلمین آقا تهرانی ابراز کرد:  گروهی در خارج کشور و آمریکا  از متخصصان برای تخریب اعتقادات شکل گرفته‌اند تا اینکه که این مباحث مطرح می‌کنند که عالمانه اثبات کنیم خدا نیست،‌ اثبات کنیم که مذهب شیعه دین نیست.

وی با بیان اینکه جوانان انقلابی باید در عرصه‌های نوین وارد شوند و از این طریق معارف دینی را ترویج دهند، گفت: در این زمان سکولارها به نام اسلام و دین رخنه کرده‌اند و می خواهند اصل دین را نابود کنند، سردر بسیاری از مراکز اسلامی ثبت شده است ولی از اسلامی بویی نبردند؛ بنابراین در این زمان سکوت و کنار نشستن معنایی ندارد و جوانان انقلابی باید در زمینه‌های نوین ورود پیدا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین آقا تهرانی با بیان اینکه ما باید از حاکمیت ولایت پیروی کنیم، بیان کرد: اگر ما به فرمان رهبر معظم انقلاب از خواب بیدار نشویم و وارد عرصه میدان تبلیغ نشویم؛ به طور حتم با لگد دشمنان ما را از خواب غفلت بیدار خواهند کرد.

استاد اخلاق حوزه علمیه قم با بیان اینکه  بسیاری محدودیت و مرزها برای ترویج عقاید در این عصر برداشته است، گفت: در این زمانه هر فردی می‌تواند به  آسانی  ایده ها و نظرات  خود را در فضای مجازی و رسانه  منتشر کند، بنابراین نیروهای انقلابی در  زمینه‌های نوین وارد شوند و سخنان خود را بازنشر دهند./998/پ202/ق

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 8
میثم صدیقیان
ارسال نظرات