۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۶۱۱۲۵۵
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قم:

فعالیت‌های قرآنی نیازمند نوآوری و خلاقیت است

فعالیت‌های قرآنی نیازمند نوآوری و خلاقیت است
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قم فعالیت‌های قرآنی را نیازمند نوآوری و خلاقیت دانست.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام رضا عزت زمانی در نشست مدیران موسسات قرآنی استان قم با ابراز نگرانی از کمبود اعتبارات قرآنی، اظهار داشت: شرایط حمایت از فعالیت‌های قرآنی قابل مقایسه با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موسسات قرآنی قم نیست. البته ظرفیت‌هایی برای حمایت از فعالیت‌های قرآنی وجود دارد که با همت مدیران موسسات قرآنی می‌توان بخشی از اعتبارات مورد نیاز را جذب کرد.

وی با بیان این که فعالیت‌های جزیره‌ای باعث تاخیر در رسیدن به اهداف اصلی می‌شود، گفت: امیدواریم با هم افزایی موسسات قرآنی، حرکت جبهه‌ای و مشترک برای رسیدن به اهداف داشته باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم بر لزوم استفاده از ابزارها و شبکه‌های نوین برای تقویت ارتباط با بدنه اجتماع تاکید کرد و خواستار توجه جدی موسسات قرآنی به برنامه‌های تحولی در حوزه تولید محتوا شد.

حجت‌الاسلام عزت زمانی افزود: اجرای آموزش‌های قرآنی و حمایت از فعالیت‌های قرآنی نیازمند نوآوری‌ها و خلاقیت‌ها است. حضرت آقا ایده‌های خوبی برای گسترش فعالیت‌های قرآنی دارند که باید بیشتر به آنها توجه کنیم.

در این نشست، حجت‌الاسلام سید جواد عظیمی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم به بیان برنامه‌های شش ماهه نخست این اداره پرداخت که آموزش عمومی قرآن کریم، حفظ سه جزء قرآن کریم، تبیین سبک زندگی قرآنی، اجرای دوره‌های تربیت معلم قرآن کریم و... از جمله آن‌هاست.

عباس قاسم پور
ارسال نظرات