۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۶۱۱۲۵۶
ابدالی پور:

تقویت معنویت، رویکرد کانون های مساجد در اجرای طرح اوقات فراغت است

تقویت معنویت، رویکرد کانون های مساجد در اجرای طرح اوقات فراغت است
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان گفت: طرح اوقات فراغت در محورهای مختلف و با هدف تقویت معنویت، جذب و شکوفایی کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمد ابدالی پور، مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان، ظهر امروز در نشست هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت و اوقات فراغت در جمع مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان سلسله گفت: تقویت معنویت رویکرد کانون ها در اجرای طرح اوقات فراغت است.

وی دهه کرامت را فرصتی برای ترویج معارف اهل بیت(ع) عنوان کرد و افزود: از ظرفیت این ایام باید در زمینه تقویت نشاط معنوی و تقویت روحیه امید در جامعه بهره مند شد.

ابدالی پور شعار دهه کرامت امسال را خدمت کریمانه؛ مهربانی به رسم اهل بیت(ع) عنوان کرد و ادامه داد: از اجرای طرح اوقات فراغت باید در راستای جذب کودکان و نوجوانان به مساجد بهره مند شد.

وی درادامه خاطرنشان کرد: طرح اوقات فراغت در کانون های فرهنگی هنری مساجد همزمان با سراسر کشور از یک تیر آغاز شده است و تا 15 شهریور ادامه دارد.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان افزود: طرح غنی سازی اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد با محوریت قرآن و عترت، مباحث آموزشی، هنری برگزار می شود.

ابدالی پور دیگر محورهای اجرای طرح اوقات فراغت را شبکه سازی و فضای مجازی، مباحث آموزشی و اجتماعی عنوان کرد و گفت: این برنامه ها با هدف کشف و شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان برگزار می شود./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات