۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۶۱۱۲۶۷

افتتاح دوره تربیت پژوهشگر در حوزه زن و خانواده در مشهد

افتتاح دوره تربیت پژوهشگر در حوزه زن و خانواده در مشهد
دوره تربیت پژوهشگر در حوزه زن و خانواده به همت مدرسه علمیه اسلام شناسی و حوزه علمیه خراسان کلید خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مراسم افتتاحیه دوره تربیت پژوهشگر در حوزه زن و خانواده با حضور اساتید، مربیان و دانش آموختگان دوره های گذشته و داوطلبین این دوره امروز در مرکز طوبی برگزار شد.

بیتا جلیلیان، مدیر اجرایی دوره تربیت پژوهشگر در حوزه زن و خانواده گفت: دوره تربیت پژوهشگر در حوزه زن و خانواده با هدف تربیت پژوهشگر و کارشناس در حوزه زن و خانواده برای سومین سال برگزار می شود.

وی افزود: این دوره در سه شیوه حضوری، نیمه حضوری و مجازی برگزار می شود که حدود 40 نفر از مشهد و حدود صد نفر از شهرستان های استان خراسان  و شهرهای محتلف کشور در این دوره ثبت نام کرده اند.

جلیلیان ابراز کرد: دوره مقدماتی تربیت پژوهشگر در حوزه زن و خانواده به مدت یک سال برگزار می شود و برگزیدگان این دوره به مدت دو ترم در دوره تخصصی شرکت می کنند.

مدیر اجرایی دوره تربیت پژوهشگر در حوزه زن و خانواده با اشاره به دوره های قبل گفت: در اولین دوره 40 پژوهشگر شرکت داشته و در دوره دوم نیز 30 نفر شرکت کردند.

مقدسی، مدیر مدرسه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) نیز در این مراسم گفت: امیدواریم با برگزاری این دوره ها نیاز به پژوهش در حوزه زن و خانواده فراهم شود و انسان های الهی و خدمتگزار تربیت شوند.

وی افزود: خداوند دو ابزار ارزشمند قلم و بیان را در اختیار ما گذاشته است تا آن چه دیگران آموخته اند را گرفته و به آن بیفزاییم و به جامعه ارائه دهیم و این از مقدس ترین کار است./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات