۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۶۱۱۲۷۳
امام جمعه بروجرد:

خواسته مردم از دستگاه قضا برخورد با مفسدان جامعه است

خواسته مردم از دستگاه قضا برخورد با مفسدان جامعه است
امام جمعه بروجرد به وظیفه دستگاه قضا در اجرای عدالت و برخورد با مفسدان اشاره کرد و گفت: خواسته امروز مردم برخورد جدی با مفسدان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی، امام جمعه بروجرد، ظهر امروز در دیدار کارکنان و قضات دادگستری این شهرستان گفت: شهید بهشتی بزرگ مردی بود که می‌توانست دنیا را اداره کند و باید الگویی برای همگان شود.

وی به اهمیت کار دستگاه قضا و مبارزه با فساد اشاره کرد و افزود: مردم از قوه قضاییه در راستای مبارزه جدی با فساد حمایت می ‌کنند.

حجت الاسلام حسینی کار دستگاه قضا را سخت دانست و خاطرنشان کرد: قضات با مدد گرفتن و توکل به خداوند و توسل به اهل بیت(ع) آستانه تحمل خویش را بالا ببرند و در انجام وظیفه صبر و تحمل داشته باشند.

وی به ضرورت مبارزه و برخورد با کسانی که مرتکب هر جرم و جنایتی می شوند، تأکید کرد و گفت: کسانی که جرمی را مرتکب می شوند باید مورد برخورد جدی قرار گیرند و فرقی نمی کند مردم عادی یا از مسؤولان باشند.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه وقوع هر جرم و جنایتی در دنیا به دلیل ضعف در ایمان و اعتقادات است، اظهار داشت: وقتی اعتقاد انسان و شناخت از خداوند ضعیف است جرم و جنایت افزایش می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: مردم از دستگاه قضا می خواهند که با مفاسد اجتماعی و اقتصادی برخورد جدی شود و جلوی مشکلات گرفته شود.

حجت الاسلام حسینی اجرای عدالت را وظیفه دستگاه قضا و خواسته مردم عنوان کرد و گفت: با برقراری این مهم گره از مشکلات مردم و جامعه باز می شود./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات