۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۶۱۱۲۸۰
وزیر نیرو:

بازسازی مناطق سیل زده از برنامه های مهم دولت است

بازسازی مناطق سیل زده از برنامه های مهم دولت است
وزیر نیرو از بازسازی مناطق سیل زده از سوی دولت خبر داد و گفت: برخی روستاهای حاشیه سد سیمره به تملک دولت در می آیند و مردم ساکن می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، رضا اردکانیان، وزیر نیرو، ظهر امروز در حاشیه آغاز عملیات بازسازی شبکه های توزیع برق شهرستان پلدختر، در جمع خبرنگاران به تشکیل قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده با مسؤولیت وزیر کشور اشاره کرد و گفت: سازمان برنامه و بودجه و دولت مصوبان خوبی نیز برای بازسازی مناطق سیل زده در نظرگرفته است.

وی تسریع در خدمت رسانی به سیل زدگان و بازسازی مناطق سیل زده را از برنامه های مهم دولت عنوان کرد و افزود: بازگشت آرامش به مناطق سیل زده و رفع مشکلات و دغدغه های مردم از برنامه های دولت است.

اردکانیان خاطرنشان کرد: تملک 11 روستای حاشیه سد سیمره به زودی انجام می شود، 11 روستا در شهرستان کوهدشت و تعدادی روستا در شهرستان ایلام به تملک دولت درآمده و هزینه آن از سوی دولت پرداخت می شود و مردم در مناطق امن ساکن خواهند شد.

گفتنی است، در سفر دو روزه وزیر نیرو به استان لرستان قراراست ۲۶ پروژه زیر مجموعه وزارت نیرو در لرستان به بهره برداری برسد.

بنا بر این گزارش، روز نخست سفر وزیر نیرو، عملیات اجرایی مجتمع آبرسانی به ۹۶ روستای شهرستان الیگودرز همزمان پروژه آبرسانی به ۳۷ روستا در سطح استان را به بهره‌برداری رسیده است و افتتاح تصفیه‌خانه آب شرب شهر ازنا از دیگر برنامه های روز نخست سفر اردکانیان به استان لرستان بوده است.

گفتنی است، افتتاح پروژه آبرسانی به کوهدشت، بازدید از مسیر رودخانه کشکان و ایستگاه پمپاژ واشیان پلدختر بازدید آغازعملیات اصلاح شبکه‌های برق آسیب‌دیده در مناطق سیل‌زده، عملیات اجرایی سد مخملکوه، بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب روستایی بدرآباد، افتتاح شبکه جمع‌آوری فاضلاب منطقه ماسور و مجتمع روستایی غلامان و مدیران‌عامل، اعضای هیأت مدیره و مدیران حراست صنعت آب و برق استا از برنامه های روز دوم سفر وزیر نیرو در استان لرستان است./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات