۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۶۱۱۲۹۳
فرمانده سپاه فجر استان فارس:

برخورد قاطع دستگاه قضا با مفسدان اقتصادی سبب اعتماد مردم به نظام می شود

برخورد قاطع دستگاه قضا با مفسدان اقتصادی سبب اعتماد مردم به نظام می شود
سردار غیاثی گفت: برخورد با مفسدین اقتصادی و دانه درشت‌ها یک مطالبه عمومی است و برخورد قاطع دستگاه قضا با اخلالگران اقتصادی موجب تقویت اعتماد مردم به نظام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سپاه فجر استان فارس همزمان با هفته قوه قضائیه سردار سید هاشم غیاثی به همراه جمعی از معاونین سپاه فجر با حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس و حیدر آسیابی دادستان شیراز دیدار کردند.

سردار غیاثی در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و هفته قوه قضائیه اظهار داشت: این مجتهد متفکر معمار بزرگ دستگاه قضایی و الگوی مجاهدت ایثارگرانه در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی با تجلیل از عملکرد قوه قضائیه در برگزاری دادگاه‌های مفسدین اقتصادی، گفت: برخورد با مفسدین اقتصادی و دانه درشت‌ها یک مطالبه عمومی است و برخورد قاطع دستگاه قضایی با اخلاگران اقتصادی موجب تقویت اعتماد مردم به نظام اسلامی می‌شود.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه سپاه و قوه قضائیه دو نهاد انقلابی و در خط مُقدم مقابله با تهدیدات هستند، گفت: این دو نهاد در استان فارس تعامل و همکاری بسیار خوبی دارند و همین امر باعث شده آسایش و آرامش مردم و امنیت پایدار در سطح جامعه فراهم باشد.

وی با بیان اینکه تهاجم فرهنگی با هدف خدشه‌دار کردن ارزش‌های اجتماعی خانواده‌های ایرانی از سوی دشمنان انقلاب اسلامی به صورت هدفمند دنبال می‌شود،گفت: سپاه فجر فارس و دستگاه قضایی استان برای تامین امنیت اجتماعی شهروندان و مقابله با توطئه‌های فرهنگی دشمنان از هیچ اقدامی فروگذار نخواهند کرد.

سردار غیاثی با بیان اینکه برقراری عدالت در جامعه اسلامی رسالت مهم قوه قضائیه است، گفت: هم‌افزایی ظرفیت‌های اطلاعاتی و عملیاتی سپاه فارس و پشتیبانی از قُضات و کارکنان خدوم دستگاه قضایی با هدف برقراری عدالت اجتماعی، مقابله با فساد اقتصادی و برخورد قاطع با هرگونه تهدید همواره در دستورکار مسئولان ارشد این دو نهاد قرار دارد.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات