۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۶۱۱۳۲۳
حجت الاسلام والمسلمین تقوایی:

شهید بهشتی با شهادت خود مردم را به دامن ولایت فقیه برگرداند

شهید بهشتی با شهادت خود مردم را به دامن ولایت فقیه برگرداند
استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه تنها مسؤولان واداده و ضعیف به امضای اسناد ذلت بار و استعماری ۲۰۳۰ و fatf تن می‌دهند، گفت: برجام برای ملت ایران کاری نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا تقوایی استاد حوزه علمیه، شب گذشته به مناسبت فاجعه شهادت مظلومانه شهدای هفتم تیر در مسجد باب الحوائج(ع) به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: ایثار و فداکاری امام حسین(ع) بقا و ماندگاری اسلام را تضمین کرد.

وی افرود: همچنین در طول تاریخ شهدا با تاسی به حضرت سیدالشهدا(ع) درخت اسلام ناب را آبیاری و از آن صیانت کردند؛ خون شهدا مکتب تشیع را زنده نگاه داشته و از انحرافات نجات داده است.

حجت الاسلام والمسلمین تقوایی در تشریح شرایط و اوضاع سال 60، ابراز کرد: عملکرد منافقان در این سال به گونه ای بود که مردم سخنان آنان را قبول کرده و به جان هم افتاده بودند و در جای جای کشور نزاع و درگیری وجود داشت.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: سال 60 جایگاه نظام و ولی فقیه به خطر افتاد؛ زمان بنی صدر و منافقان در سال 60 چندبرابر بدتر از فتنه 88 بود؛ خون شهدای هفتم تیر سبب شد مردم نسبت به توطئه منافقان آگاه شوند و به حمایت از انقلاب برخیزند.

وی با تاکید بر اینکه شهید بهشتی با شهادت خویش مردم را به دامن ولایت فقیه برگرداند، عنوان کرد: مکتب تشیع و انقلاب اسلامی نظام ولی فقیه است؛ اسلام منهای روحانیت و ولایت فقیه همان اسلام کفر وهابیت است.

حجت الاسلام والمسلمین تقوایی مهمترین خصوصیت شهید بهشتی را مبارزه صد در صد با آمریکا بیان کرد و گفت: سالها است که رهبر معظم انقلاب می فرمایند: برجام برای ملت ایران کاری نخواهد کرد؛ با وجود این کلام و خروج آمریکا و بی تفاوتی اروپا نسبت به توافقات برجامی باز می بینیم برخی مسؤولان به این امر پافشاری دارند و در انتظار به سر می برند.

استاد حوزه علمیه با استناد به کلام شجاعانه شهید بهشتی، ابراز کرد: ایشان فرمودند: ای آمریکا از ما عصبانی باش و از عصبانیت خود بمیر؛ شهید بهشتی زمان شناس و دشمن شناس بود.

وی خون شهدا را عامل اصلی قوت و قدرت نظام دانست و اظهار داشت: همه ما مدیون خود شهدا هستیم؛ خون شهدا و شهید بهشتی در رگ های ولایت فقیه و انقلابیون می جوشد؛ آمریکا کور خوانده بتواند به نظام انقلاب اسلامی آسیبی وارد کند.

حجت الاسلام والمسلمین تقوایی بیان داشت: امروز دولت موظف است قیمت ها را کنترل کند زمانی که خودش سیصد درصد قیمت کالاها را بالا می کشد چگونه می توان انتظار کاهش قیمت داشت؛ امروز قیمت گوشت را باید از آقای روحانی پرسید چرا که مردم گوشتی نمی خرند که از قیمت آن مطلع باشند.

استاد حوزه علمیه ابراز کرد: مردم هنگام رای دادن با دقت و توجه نمایندگان خود را انتخاب کنند زمانی که مردم می بینند مسؤولی در چهار سال اول برایشان کاری انجام نداد نباید مجدد بیایند در چهار سال دوم به او رای دهند.

وی شرط خروج از مشکلات را انتخاب مسؤولان انقلابی و تابع ولی فقیه دانست و خاطرنشان کرد: مسؤول نباید در برابر دشمنان ذلیل و واداده باشد؛ آن اصلاح طلبانی که امروز در مجلس شورای اسلامی سند 2030 و fatf را امضا و تایید می کنند و سرباز انگلیسی به جامعه تحویل می دهند آیا می توانند ادعا کنند که ما هیچ سند استعماری را امضا نکردیم؟/813/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات