۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۶۱۱۳۳۳
امام جمعه کرمان:

ایجاد فتنه اقتصادی هدف دشمن در ایران است

ایجاد فتنه اقتصادی هدف دشمن در ایران است
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با بیان این که دشمن درپی ایجاد فتنه اقتصادی است، گفت: جنگ اقتصادی و ایجاد فتنه از اهداف آمریکا در کشور ایران شمرده می‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلی بزرگ امام علی (ع) شهر کرمان، گفت: شهوات و هوای نفسانی یکی از بزرگ‌ترین گناهان شمرده می‌شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به این که امسال انتخابات مجلس در کشور برگزار می‌شود، ابراز داشت: تمام حرکات انسان‌ها در روز قیامت مورد بررسی قرار می‌گیرد.
 
وی با توجه به این که انسان ها از هوای نفس خود دوری کنند، خاطرنشان کرد: افراد مراقب اعمال سیاسی خود باشند و مراقبت از اعمال مهم‌ترین توصیه اهل بیت به مردم محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان در خطبه دوم نماز جمعه با بیان این که آمریکا کشوری شکست خورده در جهان است، بیان داشت: شهادت و ترور شخصیت‌های بزرگ نظام اسلامی از همین حقوق بشر آمریکائی است.
 
امام جمعه کرمان با توجه به این که مسؤولان فتنه اقتصادی دشمن را جدی بگیرند، تصریح کرد: جنگ اقتصادی و ایجاد فتنه از اهداف آمریکا در کشور ایران شمرده می‌شود.
 
وی با اشاره به شهادت امام صادق (ع) گفت: عمل به دستورات اهل بیت را انسان‌ها اولویت زندگی خود قرار دهند.
 
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی افزود: رسالت دستگاه قضا، عدالت محوری بوده و رسیدگی به پرونده‌ها را دستگاه قضا اولویت خود قرار دهد.
 
امام جمعه کرمان با توجه به این که کمبود آب در کرمان جدی است، خاطرنشان کرد: مسئولان باید به‌صورت شفاف و دقیق واقعیت آب شرب را به مردم بگویند و مردم صرفه‌جویی را در دستور کار قرار دهند./۹۷۰۷/پ202/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات