۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۶۱۱۳۴۲
امام جمعه موقت كاشان:

آمریکا ثابت کرد از خودش هم نمی‌تواند حفاظت کند + فیلم

آمریکا ثابت کرد از خودش هم نمی‌تواند حفاظت کند + فیلم
حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: آمریکا برای حمایت از دوستان خودش به منطقه آمده بود، اما ثابت شد آمریکا فعلا از خودش هم نمی‌تواند حفاظت کند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان برگزار شد با اشاره به ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق (ع) و تسلیت این روز به پیروان مکتب تشیع، گفت: امام صادق (ع) مذهب و مکتب جدیدی را جدای از اسلام ناب نیاورد بلکه آنچه آورد همان اسلام ناب و تعالی نبوی بود.

وی با اشاره به سالروز سوء قصد به رهبر معظم انقلاب ابراز کرد: شدت جراحت رهبری در این حادثه به اندازه‌ای بود که پزشکان از مداوای ایشان مأیوس شده بودند، اما اراده خداوند چیز دیگری بود و رهبری بعد از بهبودی می‌فرماید، متوجه شدم خداوند از من انتظار خدمت بزرگی را دارد.

حجت الاسلام اسلامی تبار همچنین با اشاره به هفتم تیر سالروز شهادت شهید آیت الله بهشتی و ۷۲ نفر از یاران انقلاب و امام، شهادت ايشان را برای ملت ایران بسیار تلخ خواند و اظهار داشت: امام راحل در وصف شهید بهشتی می‌فرماید، آیت الله بهشتی برای ما به مانند یک ملت بود.

امام جمعه موقت کاشان با تبریک هفته قوه قضائیه، گفت: قوه مجریه نقش مهمی در مسؤولیت اجرایی کشور دارد، اما نقش قوه قضائیه را هم در برخورد مفاسد، جلب اعتماد مردم به نظام و آرامش روحی در بین مردم نمی‌توان انکار کرد.

امام جمعه موقت کاشان هدف قرار دادن پهپاد غول پیکر و فوق پیشرفته و گران قیمت آمریکایی را برای ملت ایران غرور آفرین و برای دشمن کمر شکن و تحقیر کننده خواند و افزود: دشمن گیج و متحیر شده است به طوریکه ترامپ قدرت تفکر خود را از دست داده و به دست و پا افتاده است و مدام در حال هذیان گویی است.

وی عدم تحویل نامه ترامپ رییس جمهور آمریکا از سوی رهبر معظم انقلاب را سبب تحقیر آمریکا دانست و افزود: همان برخوردی که امام با فرستاده ویژه ابر قدرت شرق در جماران داشت امروز جانشین برحق او رهبر معظم انقلاب همان برخورد را با نماینده ویژه غرب کرد.

حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: آمریکا برای حمایت از دوستان خودش آل سعود و شیخ نشین‌های حاشیه خلیج فارس و اسرائیل به منطقه آمده بود، اما ثابت كرد فعلا از خودش هم نمی‌تواند حفاظت کند./۱۳۰۷/پ210/ب1
تعداد بازدید : 5
 

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات